Studio Best After!


Jag frågade William om han trodde på påskharen?
Och han skrattade när han svarade...näää, och jag tror inte på Tomten heller mamma. Jag är 8 år!
Jaha du, men då kanske du inte får något påskägg i år.
Det får jag visst det, för jag har ju inte sagt att jag inte tror på påskägg!

Idag har jag besökt Izabela på Studio Best After och fått mina naglar fixade. Hon är så otroligt bra min nagelskulptör. Den absolut bästa! Jag får inte bara mina naglar så otroligt fina, jag får även kanonfina magmuskler...av allt skratt.
Här, på Studio Best After känner man sig varmt välkommen. Och under tiden jag sitter med Izabela droppar det in kunder som ska göra andra behandlingar, typ massage eller fotbad. De stannar till hos Izabela och mig och berättar små roliga incidenter dom har varit med om. Man känner sig som "en i familjen" hos Izabela.
Jag rekommenderar henne varmt till er alla.
Kolla gärna in på hennes hemsida för mer information:
Studio Best After!
Studio Best After på Strömgatan 7 i Kalmar

Nästa vecka, på måndag, dagen innan min STORA dag, ska jag tillbaka till Izabela och få mina naglar skulpterade. Det ska bli spännande, för jag vet inte själv vad hon kommer att hitta på för överraskning på mina naglar. Men jag vet med all säkerhet att jag kommer att bli nöjd! Kolla in dessa vackra naglar som hon har skulpterat. Visst är dom fina? Visst är hon duktig?
Made by Izabela at Studio Best After


Izabela lägger på akryl på mina naglar i fransk manikyr.


Rent, enkelt och snyggt! I just love it! Tack för idag Izabela!

Det "tisslas" och "tasslas" riktigt mycket här hemma nu! Och jag är nyfiken....jättenyfiken! Jag vill veta! Nu! Men icke, inte ens William läcker ut någon information om vad som väntar mig om en vecka. För idag är det exakt en vecka kvar i mitt liv på 30-strecket. Den 5:e april går jag in på 40-strecket. Jag lämnar 30-års decenniet med en skvätt sorg. Att gå in i 40-års perioden känns lite tungt...jag kommer aldrig mer att kallas för 30-åringen! Nooop, nu blir'e 40-åringen...herre gu' va gammalt det till och med känns att skriva. 40 år! 40 år! 40 år! Näää, det hjälper inte att skriva det fler gånger, det känns ändå gammalt. Men visst, man är inte äldre än vad man känner sig som det så vackert brukar heta. Så jag är fortfarande hm...ska vi säga 33...jaa, 33 år låter bra ;)
Och nu helt plötsligt känner jag att det ska bli kul att fira min 40-årsdag som en 33-åring, jajamensan det ska bli kul...nu känns det jättebra igen...verkligen!

Tjinge-linge-ling från en fortfarande 30 + :are!
PS!! Nu har jag varit rökfri i 22 veckor och 1 dag! De ni! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Fina naglar, vad är det ;-)? Som hästtjej och hunduppfödare hela mitt liv, numer bara hunduppfödare, så har jag lärt mig att kortklippta naglar är ett stort plus...

Du, 40 är ingenting, livet blir bara bättre och bättre ju äldre man blir... Ja, till en viss gräns kanske, men den sätter vi vid....80? ;-)

Grattis till rökfriheten!!

Kramar

2011-03-30 @ 07:00:40
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: dragi

Välkommen tbax. So very nice to see you again =) Det där med att fylla år till en ny första siffra haha känner jag väl igen...jag har sju månader kvar som "20 åring" och jag nojjar mig redan lite smått.

2011-03-30 @ 07:33:41
URL: http://dragi.blogg.se/
Postat av: Susanne Eklövf

Å vad avundsjuk jag blir att ni har en såå duktig nagelpillare, ska själv fixa mina naglar snart, men lite väl långt att åka till kalmar för det, får hoppas de duger i vetlanda.

2011-03-30 @ 19:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0