Skynda att fynda!


Fick ett erbjudande från ASOS till ALLA mina bloggläsare (och givetvis till mig själv)! 20% rabatt på massvis av snygga kläder till damer, herrar och barn. 20% RABATT! Passa på att shoppa i världens bästa webb-butik!
Klicka på länken och börja handla för rabatten gäller bara till och med tisdag den 4:e maj...så det är liksom liiite brådis om man vill få rabatten...och vem vill inte det..??
Om du inte har hittat någon studentklänning hittar du garanterat en på ASOS!
Coast Fia Feather Dress finns på ASOS och nu med 20% rabatt


Jag gillar Miss Sixty...och hör och häpna...det gör min trettonåriga dotter också! Funderar på att köpa klänningen här under till henne, nu när jag får rabatt. Men jag har bara tills på tisdag på mig, så jag måste fundera snabbt...och det är ju kanske inte min starka sida...att fundera snabbt. Jag kanske ska skita i att fundera och bara agera...precis som jag brukar ;)
20% rabatt på massa snygga Miss Sixty plagg! På ASOS!


Och den här snygga klänningen skulle passa Patricia som handen i handsken till skolavslutningen...
(fast jaa, det är ju ingen handske...men ni fattar galoppen va..??..hihi).
Mango Military Denim Dress från ASOS ...



...och ett par matchande skor till Patricia, Adidas Missey Flat från ASOS ...



...och dessa ursnygga armbanden skulle sitta som pricken över i:et till klänningen och skorna!
ASOS



Och vilka snygga väskor det finns till 20% rabatt...skulle vilja ha allihopa. Pauls' Boutique. ASOS


Jajamensan, allt detta hittade jag på ASOS och allt detta var det 20% rabatt på...och det fanns ju givetvis mycket, mycket mer. Oj, vad jag tjatar om ASOS, men jag gillar verkligen den webb-butiken. Min favoritbutik...på nätet :)
Jag hoppas att ni hittar er något snyggt på rean...jag hittade massvis...som vanligt. Men...öööh...jag kan ju inte köpa allt...men jag kan ju alltid skärmshoppa på datorn, precis som jag kan fönstershoppa utanför butikerna. Den enda skillnaden är att jag sitter bekvämt när jag skärmshoppar ;)

Idag har vi varit och tittat på Felicias fotbollsmatch, den första på hemmaplan. Och...hmm...dom förlorade, med 2-1. Men vad gör det om typ hundra år...nää, precis, ingenting. Men just nu känns det nja...lite deppigt...lite snopet. Tjust (motståndarna) gjorde sitt andra mål i sista spelminuten. Osis för HFK! Kunde domaren inte ha blåst av matchen någon  minut innan sista målet..?? Hmm, tycker faktiskt att han kunde ha gjort det...jag menar ett oavgjort resultat hade känts liiiite bättre ;)
Felicia spelade både forward och vänstermitt. Och hon hade ett par lägen att sätta bollen i mål, tyvärr blev det inget mål...den här matchen av Felicia. Men nästa match, jaa nästa match då ska hon minsann göra...fem mål..??..minst, om nu HON får bestämma. Och ja, gärna för mig ;)



Fika för både supportrar (William och Edward) och spelare (HFK F-97).
Felicia med dom kanonsnygga lila Nike-fotbollsskorna)



Och titta så stor Felicias hund Ozzy har blivit! Jag fick massa pussar av honom! Sötaste hunden!


Ja och efter fotbollsmatchen var det bara att åka hem och fortsätta med badrummet...och det går framåt. Nu är allt det gamla borta. Nu ska det nya badrummet byggas! Härligt! Kul! Kommer att bli kanonsnyggt! Tro mig! Jag vet!

I morgon eftermiddag bär det av till Kalmar...igen! Ska träffa döttrarna, äta, fika, handla och sist men inte minst ska vi titta på Pernilla när hon spelar match med IFK Kalmars U-lag. Jajamensan, som Kalmarspelare ställer man upp i ALLA divisionerna. EN för ALLA, ALLA för EN! Härligt gäng, IFK Kalmar! Och Pernilla behöver matchträning efter hennes näsoperation. Så hon är tacksam att laget och föreningen tänker på henne och hennes utveckling...och jag är tacksam också. En klubb som ställer upp för ALLA spelare är en klubb med hjärtat på rätt plats! Så är det!

Nu blir det natten och sömnen för min del...i och för sig lite för lite sömn, men bättre något än inget.

PS! svar till en kommentar där jag inte har någon avsändare...Pernilla köpte tröjan till Patricia på Gina Trico i Kalmar, den finns i rosa också och den kostade 250 kr!
Och ett PS till! Matts, tack för din kommentar, tyvärr kommer jag inte in på din blogg, vet inte om du har angett rätt bloggadress i avsändarrutan. Men ett jättetack för att du tycker att min blogg är jättefin. Hoppas att du kikar in igen och "rättar" till din bloggadress så att jag kan komma och hälsa på i din bloggvärld!

Oki doki...inga mer PS...bara...
Tjinge-linge-ling...skam den som ger sig...så ge er aldrig ;)


Kommentarer
Postat av: dragi

ASOS e farligt för dig haha.men så mycket fina kläder de har så förstår jag hehe.



asså favvofilmer kan man egentligen räkna upp hur många som helst,just nu kan jag nämna mina favvo som ligger i topp ALLTID, Rainman,Top Gun,Cocktail...anar du ett mönster? Jag gillar filmerna verkligen,sen insåg jag att Tom Cruise är med i varje hehe...han e en bra skådis absolut,men vet ej om det e därför jag gillar dom.



ha en bra måndag du oxå =) o lycka till med badrummet.

2010-05-03 @ 06:13:51
URL: http://dragi.blogg.se/
Postat av: Malin

Oj, vad mycket kläder, farligt det där med shopping på nätet, blir lätt för mycket...rodnar Sen är jag den typ en av tjej som har...former om man säger så ;-) och då är det ofta svårt att hitta storlekar.

Härligt att ni gör om ert badrum,det står på vår önskelista oxå! Högt upp!

Hoppas ni får en härlig solig måndag i Hultsfred!

2010-05-03 @ 08:47:04
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: cecce

Åh..då måste jag skynda att fynda!!!

Dottern och jag har ungefär samma storlek..vilket man kan dra fördel av ibland:-)

Synd bara att jag handlar för mycket...på nätet..visst är det lätt att förköpa sig. Känner att jag måste hålla igen. Snart:-)



ha en fin dag i dag!

Kramar

2010-05-03 @ 09:10:48
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Daniel

Ska oxå kika in å se om jag hittar nåt!! :)

2010-05-03 @ 12:44:50
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0