Svenska Hollywoodfruar...


...såg jag för första gången ikväll. Har aldrig tidigare sett det...och jag säger bara HERRE GUUU'!!! Finns dom på riktigt..?? Oj,oj,oj...vilka stjärnor...öööh...NOT! Snarare pinsamma! Skämmiga! Eller dom skäms nog inte, nej, nej, det har dom nog inte vett att göra. Fast jag gillade toffsbruttan lite grann...Maria eller vad hon nu heter. Lite lagom knäpp på ett charmigt sett.
Edward och William prövade Ballerina-kladdkaka doppat i gammeldags-mjölk för första gången. Och dom gillade det! Fast William ifrågasatte om mjölken var gammal eftersom det var gammeldags-mjölk...hahaha...nooop Wille, mjölken är färsk, fast på ett gammalt vis så att säga :)
Jag passade på att baka lite på eftermiddagen, för ovanlighetens skull...skojsar bara. Bakar typ jämt. Det blev...öööh...gifflar, som...hmmm...vanligt. Men gott är det med nybakade gifflar, vare sig det är vanligt eller ovanligt. Åkte runt med lite nybakade gifflar till släkt och vänner. Hoppas det smakade smaskigt så här på söndagskvällen mina nära och kära!
Jaaa, och så var det match ikväll, Barcelona mot Valencia. Så William var tvungen att värma upp inför mötet som slutade 3-0 till Barca. Bra jobbat Barcelona och fint trixat William...i köket!
Ja, det händer mycket i mitt kök. För mitt i all bakning och bolltrixning satt Pernilla och gjorde lite plugg. I övermorgon ska hon tillbaks till skolan i Kalmar. Usch vad jag kommer att sakna henne och hennes galenskap...som hon inte har ärvt efter mig...eller nja...det kanske hon har...fast det är bara bra galenskaper, så jag inte skrämmer bort några eventuella friare...till Pernilla alltså. Jag är en snäll svärmor...men usch vad elakt det låter...svärmor...visst gör det..?? Jag tror inte jag vill vara någon svärmor längre, jag vill vara snällmor istället. Så hädanefter är jag snällmor till mina barns respektive...jajamensan det är jag! Snällmor och absolut ingen svärmor! Och ingen Hollywoodfru heller för den delen...tyvärr...och jag hade inte skämt ut mig...absolut inte...öööh...tror jag inte :)
Det var riktigt fint idag. Soligt! Vill verkligen ha vår nu! Bort med all snö tack. Och fram med sandaler och shorts. Eller varför inte rosa seglarskor och vita harembyxor ;)
Och så vill jag flytta...till Barcelona...eller Milano...eller...öööh...Kalmar går också bra.
Ville bara säga det, att jag vill flytta...nu...bums...vill...vill...vill...ska...ska..ska!
Men nu ska jag bege mig till drömlandet där jag har en date med George Clooney, vill ju liksom inte komma försent till den daten precis...såå...
...sweet dreams på er...det kommer garanterat jag att ha :)
Tjinge-linge-ling!

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Hejsan!



Brukar kolla Svenska Hollywoodfruar, och jag gillar Maria skarpt, hon är sig själv och är jättecharmig. Men de andra två ger jag inte mycket för, bara det när de skulle välja bartenders till sin fest och höll på och kladdade på unga killar :-(.

Fina gifflar, dom ser helt perfekta ut, önskar jag hade lust att baka så där :-).



Ha en bra måndag!!



Kram

2010-03-15 @ 09:05:31
URL: http://levaharonu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0