Pernilla stod för underhållningen...


...när vi renoverade Mamii's och Papii's kök i helgen. Hon hade visning på arbetsplatsen :)
Så här dansade man på 80-talet till Culture Club...
...bra jobbat Pernilla! Puss på dig med! Du har lärt dig mycket av mig ser jag. Kanonis! :)
Jomenvisst, så såg det ut på dansgolvet när jag var ute i svängarna med en "snetoffs" i håret, leggings, färgstarka pumps, benvärmare, storskjorta och resårskärp! Ljuva 80-talet!
Tjinge-linge-ling!
PS! Pernilla är i Kalmar nu, hon åkte hem till sig i morse, så jag får stå för underhållningen i eftermiddag hemma hos Mamii och Papii i köket, med min 80-tals mundering på...hihihi...NOT! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0