Felicias klipp...


...och färg hos min frisör Kerstin blev höjdpunkten igår, jaaa för Felicia i alla fall. Hon blir snart tretton, men för mig är hon fortfarande liten flicka, ingen tonåring. Men efter mycket tjat, och då menar jag MYCKET tjat, gav jag med mig. Hon fick färga håret för snart klampar hon in i tonårsvärlden, vare sig jag vill eller inte. Och titta så fin hon blev!! Hon är så duktig min frisör!!
Efter klippbesöket åkte vi till Pauliström...igen! Och jag kände mig som arga snickar'n! Lika snygg och effektiv...typ :) Satte igång att skruva ihop skåp och delegerade ut arbete till Papii och Patrik...upp med skåpen som jag har skruvat ihop nu, på dirr. Se så jobba på!
Mamii fixade het räkpanna till middag och till kvällsmat fick vi våfflor till barnens stora förtjusning. Och jaaa, vi vet, våffeldagen är på torsdag, men vi tjuvstartade lite. Mamii fick improvisera lite, grädda våfflor på köksgolvet. Men vad spelar det för roll..?? Ingen alls. Hur mysigt som helst!
William vill ha socker på sin våffla, mycket socker, och jag vill ha sylt och grädde, mycket grädde ;)
Oj, oj då! Jag fick visst uppsvällda barn...hmmm...undra hur mycket våfflor dom åt..??
Jahajaa, idag ska grabbarna klippa sig. Edward vill klippa sig som Beckham och William, ja han vill ha en tuffkam..mmm, för han är minsann ingen tupp med en tuppkam...nooop, han är en tuff kille med tuffkam. Jajamensan, en snygg Beckham och en tuff grabb blir det av mina killar idag.
Och efter klippningen bär det av till Pauliström för att "leka" arga snickar'n.
Tjinge-linge-ling! .

Kommentarer
Postat av: Cecilia, Kär-Smycken!

Vad gott med våfflor!



Vad händer idag då?



Sköt om dig och ha en tokhärlig dag!

2010-03-23 @ 12:19:59
URL: http://karsmycken.blogg.se/
Postat av: Cecilia, Kär-Smycken!

Sv: Vad kul med köksrenovering.

Tack så mycket!

2010-03-23 @ 12:35:50
URL: http://karsmycken.blogg.se/
Postat av: cecce

Hej!

Du har då många strängar på din lyra:)

Underbara bilder - sitter och ler när jag tittar på dem.

Dottern blev urtjusig. Hälsa henne det!



Jag ska till frissan i morgon och hoppas på det bästa!!



Kram kram

2010-03-23 @ 17:10:18
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0