En studerande studiedag...


...NOT! Studiedag=Ha roligt! Glöm studier, böcker och läxor...och njut av ledigheten. Två studiedagar har barnen och vi njuter för fullt. Pernilla hittade gamla maskeradkläder i Edward och Williams rum, undanskuffade högst upp i garderoben. Pernilla är lång, ser typ allt. Så det blev maskerad och fotografering. Och jösses va kul vi hade. Skrattade så vi låg dubbelvikta. Alla kläderna var för små, men dom kom på ändå...med lite tvång och mycket skratt.
Mina maskerade barn, eller...öööh...är det barn...och är dom mina..?? Hmmm..??..
Den kolsvarta "saken" är Pernilla, så ingen tror att det är jag...även om jag skulle vilja det, låtsas att det är jag som har snygga långa benen...*suck*...vi kan väl säga så här...hon fick benen av mig ;)
Ja så var vi tvungna att ta lite kort med min Mac-Bok också. Och så här skojsiga blev dom korten...
Patricia är inte hemma, så hon kunde inte vara med på våran maskeraddag, men jag hittade kort på henne i min dator som hon tog sist hon var hemma i Hultsfred. Och den som spar han har, och jag har...öööh...kort i alla fall...massvis med kort. Hade jag fått en krona för varje kort som jag har, hade jag idag varit mångmiljonär...öööh...kanske överdrev lite, men mångtusenär garanterat ;)
Och titta vilka fina teckningar William har gjort till mig idag! Så glad jag blev! Så söt han är! Jag tror att jag ska rama in och hänga upp dom i köket, så att alla kan se och beundra mästerverket :)
Tjinge-linge-ling!

Kommentarer
Postat av: Marina

Haha, ni ser ut att ha haft riktigt kul idag:). Brukade leka maskerad med barnen förr mycket. Min son brukade då ta på sig en klänning och min dotter ta på sig mitt ex kläder skratt och det va riktigt roligt. Det roliga va när jag skulle skoja med mina barn för några år sedan, med att ha på mig en screem-mask. Det dumma jag gjorde va att jag kollade i spegeln först. Då jag hojta till när jag fick se hur jag såg ut och barnen undra ju förståss varför jag står och tjuter. Så det blev jag som blev lite skrämd istället, barnen skratta ju bara *s'.



Ja smaken är ju olika som tur är:). Får hoppas att det går bra i norge nu då:).

Ja, nu längtar jag väldigt mycket till sjukgymnasten, ska bli riktigt kul:).

Hoppas du har haft en bra helg!

Kram

Postat av: cecce

Haha!

Vilka härliga bilder på härliga barn!

(Och härlig mamma så klart)

Kraaam

2010-03-15 @ 20:06:56
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Haha, vilken rolig mamma du är!!



Ha en fortsatt trevlig studiedag....



Kram

2010-03-16 @ 17:35:15
URL: http://levaharonu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0