Ååååh...


...behöver verkligen ett par nya joggingskor. Tycker om att gå en rask promenad och ibland jogga eller till och med springa på morgonen. Och det brukar kännas skönt, men nu känns det mest "blåsigt" i hälen. Skorna är nötta inuti och skaver så in i norden och lämnar stora blåsor på mina hälar. Inte skönt det minsta kan jag informera. Så nu blir det inga fler promenader och joggingturer med dom inte. Får åka in till Vimmerby i slutet av veckan och inskaffa mig ett par nya, coola och snabba skor, helst likadana som jag har haft, typ exakt likadana...för dom är kanonsnabba:)
Idag bestämde jag middagen...kroppkakor, till nästan allas förtjusning. Det var ett bra tag sedan jag gjorde kroppkakor...och när jag stod och höll på förstod jag varför...sååå jobbigt, sååå kladdigt, sååå bara för mycket av allt.
Sa till Pernilla (den enda som inte ville ha kroppkakor) att nästa gång jag säger att jag ska göra kroppkakor så säger du till mig att INTE göra några, att det är för mycket jobb...okey..??..
Öööh, men det var ju det jag sa till dig mamma, innan du började skramla runt i köket, men du lyssnade inte. Du sa bara att sååå jobbigt är det inte och gott är det.
Öööh...jahaajaa, men nästa gång övertalar du mig! Inga fler kroppkakor på...hmmm...ett par månader...eller... tills jag har glömt hur jobbigt det är, vilket kan ta ett par år att glömma :)
William ÄLSKAR kroppkakor, han åt fyra stycken!!!...Hur fick han plats med det i sin lilla pluttmage..?? Jag blev proppmätt efter att ha fått i mig två kroppisar.
Edward följde med sin kompis Wictor och hans familj till busfabriken i Linköping. Han är på väg hem nu och han har haft det superkul. Fick ett MMS från Cilla på grabbarna bus! :) Och jag har en nybakad överraskning som väntar här på Wictor. Tror att han kommer att bli glad :)
Och Felicia var riktigt glad idag. Superglad! Och jaaa, jag ska försöka få lite vett i henne, men det är inte så lätt att få henne att hålla på det rätta laget. Om bara Torres kunde börja spela för Man U, ja då hade det ju inte varit några problem alls. Där Torres spelar hittar man Felicias hjärta.
Så egentligen är det Torres fel att min dotter hejar på "fel" fotbollslag!
Felicia fick ett matchställ och en vattenflaska, Liverpool, av sin pappa. Lilla Felicia á la Torres.
Nu ska jag göra klart den nybakade överraskningen och vänta in grabbarna bus :)
Tjilivippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0