Pernilla och Patricia..


...är hemma från Kalmar! Bara för en dag, men ändå....så underbart!
Oj, mer sol i Hultsfred, ja och då menar jag inte bara att Pernilla och Patricia är hemma (mina solstrålar i och för sig) näää, jag syftade på att jag har mer färg i ansiktet än Kalmarborna :)

Idag har jag hämtat ut Edward och Williams skolavslutningskläder som jag har beställt på a-bay. En helt underbar internetbutik. Härlig personal som fixar och donar och ser till att kläderna kommer fram i tid och som hjälper en förvirrad mamma (typ...öööh...jag) genom att göra om beställningen som blev fel ifrån början. Och dessutom, till killarnas stora förtjusning, skickade dom med en massa coola klistermärken! Tack a-bay! Jag är nu en officiell stamkund hos er :)
Edwards skolavslutningskläder (givetvis DC) och DC-kepsen är på väg (det var den som blev fel på min förvirrade beställning, men den kommer, den kommer...innan skolavslutningen)


Williams skolavslutningskläder (jaa, även han är modemedveten nu för tiden...skyll inte på mig, skyll inte på mig, jag tar på mig att han älskar fotboll...så...öööh...det där med modet vet jag inte vem han har fått ifrån) Edwards DC-keps som är på väg, ser precis likadan ut som Williams, fast blå.

Och så måste jag be min dotter om ursäkt! Förlåt Felicia för att jag skrev (i lördags) att du inte trivs i klassen. Det blev visst stora proportioner av det hela. Det är inte så att Felicia är mobbad på något vis! Det är hon definitivt INTE. Och det är absolut inte någons fel att Felicia valde att inte följa med på klassresan, det var hennes egna beslut. Hon gillar inte att åka karuseller, så enkelt är det. Och tack till ALLA klassföräldrar, för ni har varit helt underbara med att vilja och tjata och försöka få med Felicia. Ni har verkligen gjort allt ni kan, men hon är en bestämd liten dam och vet vad hon vill, och denna gången ville hon stanna hemma, vilket även jag tyckte var synd, men vad jag tyckte spelade ju heller inte någon roll för henne.

Idag har Papii fångat sin trädgårdsmördare. En trädgårdsmördare som har förföljt honom i flera år. Men nu är han fast den lille fulingen! Så nu hoppas vi alla att Papii's trädgården får vila i frid.
Mullvaden som har terroriserat Papii och hans trädgård i många år är äntligen fast! Tjooo-hooo, fram med en grön icke-gropig gräsmatta och en boll...för här ska det firas att gräset snart är grönare på Papii's sida :)

Tjinge-linge-ling...vart tog sommaren vägen..?? Någon som vet..??



Kommentarer
Postat av: Malin

HUR HAR DET GÅTT!!! ;-)

Vet du, jag tror du älskar dina ungar, riktigt, riktigt mycket, har jag rätt ;-)?? Hela härliga högen, dom är din lyckan, dina solstrålar, det är så det ska vara. Du verkar vara en underbar mamma!

Här har sommaren oxå försvunnit :-(

Kramar Malin

2010-06-08 @ 08:11:49
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Malin

OJ vad kul, grattis!!! Väntar med spänning på mer information!

Kramar Malin

2010-06-08 @ 16:16:12
URL: http://www.cannolisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0