Toys for Girls…


…vilken fantastisk bok!!

”Om kvinnor inte fanns skulle all världens pengar vara utan mening”
…Jag kan inte annat än att hålla med…fullständigt.

Det stod inte så mycket i Vimmerbytidningen idag, eller det stod inget av intresse för mig. Så Patrik fick ”läsa”…”bläddra” i den i all evigehet, och jag ”läste”…”bläddrade” i min bok ”Toys for Girls” i all evighet…och en massa kaffekoppar och 431 sidor senare var jag nöjd. Mina ögon och min hjärna hade gjort en tripp i den lyxiga världen. Onödigt..??..Absolut NOT…


Ingår ögonen
också, för i så fall tar jag ett par direkt…


Tänka att måla fransarna med en maskara täckt av över 2500 Swarovskikristallervilken lyx…vilka fransar…


OJ, Oj, oj…jag ÄLSKAR skor…och jag ÄLSKAR dessa skor…fast då kanske man ska ha låååånga brunbrända ben...finns det att köpa någonstans..??


Och en kristallväska är ju ett måste liksom…matchar ju fransarna, maskaran, skorna och MIG…jaaa, framförallt MIG


Nääähäää
…tillbaks till verkligheten nu…den olyxiga verkligheten…dags att grädda våfflor till hemkomna skolbarn som tror att jag är ett kylskåp…hmmm…det är min lyx!

Tjinge-linge-ling!


Kommentarer
Postat av: gunilla kalmar

hehe måste vara noget för mimmi :)

2010-01-15 @ 13:46:37
Postat av: Suzana

Hihihi...eller hur Gunilla..?? Och det är något för mig med...tror jag ;)

Kram!

2010-01-15 @ 14:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0