Pick-Nick korgen…


…var det bästa och godaste på innebandycupen i Vimmerby tyckte Edward och William.

 

Killarna från Hultsfred förlorade båda sina matcher, och den första mot Vimmerby stort…så stort att jag struntar i att tala om resultatet. Men till försvar (vilket alltid en dålig förlorare har) så var dom två-tre år äldre och mycket, mycket större. Satt på bänken och tänkte att om ett par år är Edward så stor, shit…så big liksom…kan det vara möjligt..?? Och William den lille plutten gick ju till midjan på motståndarna (nja, nu kanske jag överdrev lite, men bara lite i så fall). Fast han är snabb William…och ettrig…vilket är till hans fördel…inom sporten. Fast inte hänga läpp nu, nej, nej…eller som William sa när vi satte oss i bilen…Äsch, vi tar dom i breddturneringen för vi äger i fotboll, då kommer dom att suga fett…hahahaha. Ja, jag skrattade åt den kommentaren, kanske inte så pedagogiskt, kanske skulle ha tillrättavisat honom att så får man inte säga…fast näää, jag tycker att man får säga så…även som barn…lite, nu jäklar anamma ska vi ta dom nästa gång är aldrig fel…vinnarskalle så att säga:)

 

Edward in action

 

Wictor (lät inte många motståndare gå förbi)…och…Rasmus (skyttekung, gjorde ett par mål)

 

 

Jaahaa Edward och William, vad tyckte ni om cupen..??

 

Vaaa…gick det inte något vidare..?? Tumme ner…oj,oj då!

 

 

Usch jaaa…jag var helt slut när jag kom hem från innebandycupen…det tog musten ur mig att sitta på bänken och heja på grabbarna bus och grus…men, men så är det ibland, kan ju inte orka med allt, så jag orkade inte med att fixa söndagsmiddag…vilken tur för oss att Sibylla och Pizzerian orkade fixa den åt oss.

William hugger in i pizzan (och den lille plutten åt upp nästan allt)


Edward
smäcker i sig en 150g hamburgare (och han åt upp allt)


Lillpluttan Felicia doppar pommes i vitlöksdipp.

 

Nu blir det plugg och kaffe ett par timmar för min del, men jag kommer tillbaka, va så säkra ;)

Tjinge-linge-ling på ett tag!


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad mysigt med picknick!



Ja visst är det viktigt att ha med sig lite godsaker då! ;)

Tack så mycket!



Ja jäklar förstår det. Jag skulle vara himla stolt!! :) Vem var det som fixade hans outfit och sminkning förresten?

Och hur hittade Kiss bilden? Hade ni tipsat om den? :D

kram

2010-01-25 @ 14:24:58
URL: http://adara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0