På tjugondag Knut…


dansas julen ut…eller vad säger du Felicia med din söta, gulliga trut..??...

Jaså, du vill ha sommar och sol, och givetvis en pool…hahaha…du är allt cool :)


Det var med blandade känslor granen åkte ut, den var ju fotfarande fin och jag tycker inte det var sååå länge sedan vi satte upp den. Känner nu att det har gått alldeles för fort…tror inte att jag hann med att hämta andan och njuta fullt ut av julen…stress hit…stress dit…upp med kulor…ner med kulor…Jahajaa…vad säger man…hmmm…kanske…tack för denna julen granen, du gjorde ett kanon jobb.

  


Ja kulorna åkte ner i både papperskassar och kartonger…kom på att jag bara MÅSTE fixa mer kartonger på IKEA, så att jag slipper alla dessa papperskassar med julpynt, fast när jag tänker efter, så tänkte jag så förra året, och året innan det och året innan det….så kulorna lär ligga i papperskassar nästa år med, skulle jag tro.

  


Och tack för hjälpen ”barnen”…det gjorde VI snabbt, smidigt och bra…tralla-la…(känner mig rimmig, ramsig och tramsig idag, mer än vanligt alltså)

  


Funderar på om jag inte ska ta och göra julkort nästa år med något av korten ovan…annorlunda och unikt…det gillas, av mig i alla fall ;)

Nu ska jag fixa och dona lite på min bloggsida, städa upp och flytta runt lite och så ska jag lägga till Twitter så att jag kan Kvittra ”stup i kvarten” med cyber-världen! 

Tjinge-linge-ling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0