Nu blir’e Kalmar…


…och det blir tidigt dessutom…NU eller SNART faktiskt…Måste vara i Kalmar kl nio på utvecklingssamtal, som det så lååångt och vackert heter. Vill ju INTE komma för sent till mötet som Pernilla har med sin mentor, det vore ju hur pinsamt som helst…men visst är det coolt och härligt att hon fortfarande vill ha med sin mamma…mig…på utvecklingssamtalen..??

Därefter tar vi oss en välförtjänt fika på Holmgrens…kaffe latte vanilj…gu så gott ;)

Sedan är det min tur att gå till skolan, ska lämna in lite arbeten jag har gjort till Högskolan (i god tid dessutom...hipp, hipp, hurra för mig) och efter det…ja då blir’e en lunch med Pernilla och Patricia på stan…och när vi är mätta i magen är det dags att slänga sig ut på en shoppingtur…har lite på min måste ha lista som ska avbockas…och givetvis blir’e en runda på IKEA och Media Markt.

Jomen så kommer, si så där på ett ungefär, min dag att se ut idag.


Shopping
i Kalmar är = feel good


Fika
på Holmgrens i Kalmar = fantastico


Tjinge-linge-ling på ett tag!


Kommentarer
Postat av: cecce

Låter som en toppendag tycker jag!!

Kalmar är en vacker stad som jag gillar mycket!!

Åker dit ibland...



Kramar!

2010-01-18 @ 17:24:37
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0