Har vunnit Kiss-biljetter…


…oj, oj, oj…vinst idag igen. Igår vann jag på Miljonlotteriets skraplotter och idag när jag öppnade min e-post hade jag fått ”vinstmail”…Grattis, du ha vunnit TVÅ biljetter till Kiss konserten i Stockholm den 12 juni 2010, 19.30. Förband Mustasch. Jag hade skickat in ett kort på William som Paul Stanley till en tävling som fanns med på http://wwwtavla24.se …och jag vann!

Nu blir jag nästan lite rädd, två vinstdagar på raken, och vad är det man brukar säga..??..Hmmm…joo, tur i spel, otur i kärlek…hjälp…Fast det kan väl inte stämma på alla…eller..?? För då lämnar jag tillbaka priserna jag vunnit…tror jag.


Och här är bilden jag skickade in och vann med. (William som Paul Stanley)

 

Jag tror att jag ska sminka upp mig som jag sminkade upp William till konserten i Stockholm den 12 juni. Och dessutom ska jag stå och köa utanför Stadion ett par dagar innan konserten, så att jag med all säkerhet hamnar längst fram…och så ska jag bara head banga, skrika, gråta hysteriskt, sjunga med och rocka loss. Eller…kanske inte, troligtvis inte, för jag vann sittplatser…så jag får sitta vackert (hur man nu gör det) och shake’a loss lite lagom så där…eller jaa, ganska mycket lagom lär det bli :) Läs mer om Kiss:
 http://www.kissonline.com och 
 http://www.kissarmysweden.net

 

Nu längtar jag ännu mer till sommar och sol…och till Paul Stanley som är sååå cool!

 

 

Och innan jag avslutar detta inlägget vill jag tacka ALLA goa, rara och omtänksamma vänner! Tack för era fina inlägg och kommentarer på facebook, era gulliga mail och era fina sms. Det betyder mycket för mig att NI finns och bryr er om MIG. Jag mår bra nu, eller ganska bra…kom lite ur balans igår, fick en smula depp (om det ändå hade varit Johnny Depp) och så är det med livet ibland (mitt liv i alla fall). Men nu är det en ny dag och nya tag! Kram till ER!

PS. Min dator kommer snart att begravas! Läkarbesöket igår hos datadoktorn hjälpte inte. Så fort jag har sparat (hoppsan, det finns visst en Spara-Suzana) ihop till en ny (helst en iMac) kommer Amilo att hamna på datorernas kyrkogård, soptippen.

 

Tjinge-linge-ling och vi hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: malin

Va kul grattis, fin blogg besök gärna våran:)

2010-01-21 @ 16:24:04
URL: http://johanssonkallen.blogg.se/
Postat av: Millan

Fan vilken tur du har då mamma :O du tar med mig hoppas jag? ;) Oh du ska ABSOLUT INTE vara längst fram! Tänk på vad du sagt till mig när det gäller festivalen "INTE LÄNGST FRAM PERNILLA" =) justeeee ... Puss snygg mamma <3

2010-01-21 @ 19:42:21
Postat av: cecce

Grattis!!!

Vilken tur du ligger inne med!

Superman undrar om han får följa med?:-)

Vilket härligt foto!

Förstår helt klart varför du vann!!



Hoppas du mår bättre idag!



kram

2010-01-21 @ 20:18:05
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: evelina

Häftigt!! =)

2010-01-24 @ 16:46:12
URL: http://www.ev.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0