Då har jag varit duktig och fixat lite bilder…


…eller lite och lite, över 200 bilder har jag fixat, bränt ner på skiva och skickat i väg till familjen Mayner. Bilder som jag tog i somras på sötisen Ebba och bilder från Alice dop som jag tog veckan innan jul. Hoppas dom gillar bilderna…själv tycker jag dom blev riktigt bra, skryter lite så där, men…ahh…tillåtet ibland, jaa eller när det gäller mig..ALLTID ;) Ebba är Patriks systerdotter och bilderna tog jag på henne när familjen Meyner var i Hultsfred en helg. Dom hade även passat på att besöka Astrid Lindgrens värld…och Ebba stormtrivdes där…Och visst är hon lik Lotta på Bråkmakargatan…jättelik…lika söt och lika småbusig som Lotta. Jag kan ju snart ha Astrid Lindgren tema, live…typ…William som Emil i Lönneberga, Edward som Rasmus på luffen, Felicia som Madicken och så lånar jag Ebba som får vara Lotta på Bråkmakargatan…ja och så kan Patrik vara Emils pappa Anton…och jag själv…hmmm…måste tänka ut någon bra person…som är lik mig…eller ja, som jag är lik…hmmm låt se…svårt…OCH GLÖM DET…vet vad ni tänkte…och absolut inte…jag är inte ett dugg lik Prussiluskan och inte Lina i Lönneberga heller…Jag väljer Emils mamma Alma…japp, henne kan jag vara lik…snäll..omtänksam…skriver dagbok…har busiga och gulliga barn…och gift med ANTON…öööh…ja ni förstår hur JAG har det i Astrid Lindgrens värld…hahaha

 

Visst är Ebba lik Lotta på Bråkmakargatan??..

  
  
  
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0