Bak, bak, bak…


…och då menar jag inte baken vi alla bär på…ååh nej…jag menar bakning. Det gillar jag, det mår jag bra av…kanske mår inte min kropp så bra av det (allt ätande menar jag nu) men då får jag väl gå en extra runda, när jag går den som jag egentligen ska gå, vilket jag aldrig gör, men ofta tänker göra. Men vad är det jag brukar säga…hmmm…jooo just de’…det är ju tanken som räknas och jag tänkte ju ta en rask promenad..jag tänkte och tanken räknas, så i tanken har jag gått en rask promenad…bra…fint…det känns skönt och utmattande ;)

Kvällsfika på Remstigen igår, nybakade gifflar, caffe latte (pulverform, men bättre något latte än inget latte alls) och varm chokladmjölk till småttingarna.

 

Edward tog detta kort på mig, han ville att jag skulle vara med i min blogg tillsammans med gifflarna jag hade bakat. Så Edward, min son…nu är jag det.



Kvällen avrundade jag med en välbehövlig dusch och med tanke på att jag hade bakat och traskat en rask promenad (i tanken)…var jag helt utmattad och svettig ;)

Jag älskar att lyxa till det ibland med duschtvål och bodylotion Hypnose från Lancôme…Obs. bara ibland, annars blir det inte lyx utan vardagligt och jag vill ha en lyxig Hypnose…hahaha…det vill jag absolut…jaa, vem vill inte det..??). Och jag använder alltid Lanza till håret, älskar det märket. Härliga hårprodukter. Så igår blev det Lancôme & Lanza & Clinique (ansiktet)!


 


Näähää, nu ska jag ta mig lite kaffe, bläddra i tidningen (vilket går på ett ögonblick) och läsa lite bloggisar på nätet. Sedan bär det av till Vimmerby en sväng, pejla läget lite på stan, ta en lunch på café Epok och bara strosa omkring i affärer, ja helt enkelt bara njuta av att det äntligen är fredag!

Tjinge-linge-ling…och på återseende :)

Kommentarer
Postat av: malin

Åh vilken skön dag, jag gillar verkligen din blogg, kommer följa den varmt.Va snygg du är och har 5 barn wow, trevlig fredag kväll på dig.

2010-01-22 @ 17:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0