Ännu en dag...


...på landet...i Pauliström. Barnvakt till mina söta brorsbarn. Full rulle, från morgon till kväll...men jag är van, jag är en bra barnvakt, jojomensan...bästa barnvakten ever, fråga bara Julia, Manuela och Emilia...dom kan bekräfta det. Och det kan Gabriel också bekräfta...och mina barn med...totalt kan hela 9 barn bekräfta det...inte dåligt, inte dåligt alls...riktigt bra säger en stolt jag! 
Spel är ett skojigt sätt att umgås, fast vi är alla tävlingsinriktade och...öööh...dåliga förlorare...fast det väger vi upp med att vi alla är riktigt bra vinnare.
Världens sötaste 4-åring hälsar alla välkomna till spel.


Middagen bestämdes av barnen...och jaaa...inte sååå svårt att räkna ut vad det skulle bli.
TACO...mitt i veckan...smakar nästan bättre än fredags-taco...faktiskt...och efterrätt...fruktbomb.


Och så blev det givetvis bubbelbad i mega-badkaret. Gabriel, Julia, Manuela och Emilia.


Och så fick jag visa mina färdigheter...i mitt gamla yrke...frisöryrket...flätyrket...finyrket.
Manuela i fina flätor. Mina flätor, eller njaaa, hennes flätor men mina ändå...ja, ni förstår ;)


Nu ska vi bänka oss framför TV:n...lite OS, lite BUZZ, lite tecknat. Med andra ord, en härlig TV-blandning! Och till det serverar vi en stor godisblandning...jag menar, det är ju lill-lördag idag...fast den som vill...typ jag...tar en stor skål fruktsallad...med mycket glass och grädde!

Tjinge-linge-ling!

Kommentarer
Postat av: Miss C

Härlig bil i badkaret!!! ;D

Kika gärna in hos mig!!! ^^ Kram C

2010-02-18 @ 12:59:17
URL: http://missc.devote.se
Postat av: cecce

Duktiga du!

Vilken insats du gör!

Av bilderna att döma är du en riktig superduper barnvakt.

Hur orkar du???



Kramar!

2010-02-18 @ 18:04:47
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0