Pernillas studentmössa...


...har kommit. Fick MMS från henne med bilder på mössan. Och jag säger bara SÅÅÅ FIN!
Fotbollsgymnasiet, Idrott- o Samhällsmössan!


Och visst kommer mössan passa till klänningen, för Pernilla ville ha den! Så nu är den köpt på ASOS

När jag var inne på ASOS för att beställa Pernillas klänning hittade jag skor (som vanligt) och en väska (faktiskt ovanligt) som jag funderar på att köpa mig för mina födelsedagspengar som jag fick...
Skorna (Karen Millen) finns att "klicka" hem på ASOS...



...och en matchande väska (Karen Millen) kan man också "klicka" hem på ASOS

Felicia är fortfarande sjuk, feber och halsont. Så hon och jag seglade runt på ASOS hela förmiddagen i jakt på coola och snygga kläder till mig...och...hör och häpna...till henne. Jajamensan, damen börjar bli stor nu, tretton år om ett par veckor. Jag tyckte att hon kunde hitta sig någon söt klänning med volang och spets...men icke sade nicke...Tror du att jag är en bäbis eller..??..Jag är faktiskt stor nu. Öööh..skulle inte tro det Felicia, du är och förblir min "lilla" flicka...så fram med spets och volanger och söta knästrumpor och rosetter i håret ;)
Dessa kläder från ASOS (Miss Sixty) vill Felicia att jag köper till henne i födelsedagspresent

Och nej, jag får inte betalt från ASOS, tyvärr! Så ingen tror att jag liksom jobbar "undercover" för ASOS och tjänar en massa pengar...vilket i och för sig inte hade varit helt fel! Ville bara ha det sagt.
Fick ett mail från min kompis G igår och hon berättade om en sida med coola kläder till ungdomar...och nyfiken som jag är på kläder och skor "klickade" jag in på sidan och hittade...
...åååh, om jag hade varit typ 20, ja då hade jag definitivt köpt någon av dessa klänningar och stövlarna och sedan hade jag dragit några riktiga 70-tals moves på dansgolvet (för man kan ju inte sitta i klänningen). Kläderna finns på www.paulamyo.com för er som törs och vågar och givetvis kan 70-tals moves!

Nu ska jag ta mig lite mer av efterrätten...glass och jordgubbar...mumsigt!
Och ett PS idag...glöm inte min tävling...superenkelt och jättefint pris från Ping Pong
Tjinge-linge-ling!...solen är härlig :)

Kommentarer
Postat av: cece

Ruskigt snygga kläder du klickat hem.

Å väskan!!!

Jag måste gå in och kolla!!



Kramar

2010-04-15 @ 18:36:19
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: two olsson sisters

SV: Ja visst är maria skön alltså^^ Så troligt rolig, haha.

Vad kul att hon gillade klänningen! Skulle ha varit konstigt om hon inte gjort det^^ Blir det bal och sånt också eller har ni kanske inte det?//Emma.

2010-04-15 @ 19:56:35
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/
Postat av: karolina

åååh så fin klänning!! hur gör man med storlekarna om man har 36? :S hur gjorde ni? tycker det är så omständigt att beställa från internet, speciellt utländska hemsidor.

2010-04-18 @ 16:39:01
URL: http://karolinagaspar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0