Lambizar!


Coola, häftiga toalettpapper till "kids"...och...öööh...mig...eller okey...till alla!
Kanonfint papper och dessutom ingår en söt Lambiz att måla, för barn...och...öööh...mig...eller, hmmm...alla.
Efter mitt förra inlägg om Lambizar fick jag lite förfrågningar om vart man kan köpa dom. Jooop, det ska jag tala om för er...i alla välsorterade butiker, typ ICA, Konsum, Willy's. har ni det inte i eran butik, be dom ta hem det! Pappret heter Lambi-kids.
Lambiz is here! Tjoohoo va kul man kan ha på tjotahejti!


Tjugotre toalettrullar och en Lambiz innehåller paketet!

Dessutom finns det en liten folder inuti varje Lambiz med förslag hur man kan måla dom...och en webbadress där man kan måla sina Lambizar direkt på datorn. Superskoj för alla barn! Och vi är ju barn allihopa ;)
Ibland uppdateras sidan med lite olika tävlingar för barn...tur att jag har fem barn, för det ger oss fem chanser ;)
Webbadressen är... http://www.lambi.com/kids
Besök gärna sidan, stora som små! Köp pappret och måla era Lambizar, det ska jag göra!
Tjinge-linge-ling!
PS! Världens bästa papper är Lambi...för dom görs i Pauliström-allas dröm...jajamensan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0