En stolt son...


...hade jag här hemma i köket i går. Williams nya fotbollsskor kom med budbilen ett par timmar innan hans fotbollsträning började. Puuust för mig. Härligt för William. Han ringde till mig efter träningen...mamma, jag satte flera mål med mina bästaste fotbollsskor! Dom äger!
Hahahaha...mmm William, jag tror nog att det är DU som äger...skorna ;))
Stolt kille i sina nya fotbollsskor


Fotbollsskorna beställde jag i från Holland! William ville ha gula Nike!

Resan till Kalmar igår var kanon! Träffade döttrarna. Åt på nybyggda MC-Donalds vid Giraffen. Pernilla hade fotbollsträning så vi lämnade av henne och fortsatte våran shoppingtur till City Gross och ICA Maxi!
Måste ju passa på att fylla döttrarnas kyl och frys så att dom inte hungrar ihjäl i veckorna :)
"Finmiddag" med findöttrarna

Nu ska jag strax bege mig ner till Knektavallen och titta på Edwards fotbollsträning. Hack i häl har jag William. För han, som han säger själv, bara MÅSTE följa med. Givetvis med sina nya fotbollsskor och sin Barcelonafotboll. Han ska stå bredvid och trixa medan Edward tränar. Och i kväll gäller det...HEJA BARCELONA!!!...och givetvis...HEJA Kalmar FF!!!
Tjinge-linge-ling...äntligen grönt gräs!

Kommentarer
Postat av: dragi

Som han har längtat efter de skorna eller hur haha.



Ja eurovision har hängt med oss sen vi var små så vi älskr att cirkusen snart är igång,även om detta verkar bli ett tråkigt år.



Jag gillar oxå att stå bakom kameran men folk har lite svårt att gilla att vara framför den,de ska jämt stå o skrika "näää jag e så ful nu" o massa annat crap hehe,jag gillar att ta spontana kort o inte när de gömmer sig eller alla ska sitta o kramma varandra o glo rakt in i kameran. Om det inte är en "photoshoot" om jag kallar de hehe..då är det en annan sak. Sen när nån annan tar kameran så tar de jättetråkiga kort hehe...o jag blir alltid mongo hehe. Jag tror jag o syrran har typ två cd skivor brända med massa egobilder haha. från förr vill jag tillägga.



Asså jag har tänkt fråga flera ggr men glömmer bort hela tiden. Kan du prata jugge? varifrån jugge e du? jag har bara antagit att du e från serbien,du kanske tom har sagt d (sorry minnet e kasst just nu hehe).



ha en trevlig kväll du oxå =) kram



2010-04-28 @ 20:01:31
URL: http://drag.blogg.se/
Postat av: cecce

Vilka urcoola skor:-)

Förstår att han spelar riktigt bra fotboll i dem:-)

Tänk att du fick tag i ett par:-)



Kommer man någonsin sluta "mata" sina barn??:-)



Tack för en fin kommentar!!



Kramar

2010-04-28 @ 21:13:22
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Linda

Förlåt för sent svar!

sv: Tack eller va man ska säga^^ Hon är jätte söt:D

Saga heter hon:)

Det samma!

kram

2010-04-28 @ 21:58:52
URL: http://toosweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0