En riktigt rolig lördag!


Det är så härligt när alla mina "små" och "stora" kycklingar är hemma. Det blir alltid mycket skratt, trams och larv. I går användes min Mac flitigt...till larveri, vilket i sin tur gav mycket skratt.
Smiiiiile....Pernilla, Oskar och Patricia

På Photo Booth kan man ta kort med effekter...en del värre än andra...och en del riktigt läskiga
Edward och...öööh...Patricia..??



I'm an alien....mohahahaha



Daughter of Big Mama..??..hihihi



Pernilla naffsar på Edward och Patricia smakar på William :)


Jaaa, det blev mycket skratt och skojsigheter framför datorn i går.
Men det hanns med en hel del annat också...fast det har jag inte tid att skriva om just nu...för just nu är min syster på väg från Eksjö till oss.
Så jag ska baka gifflar och bjussa på...nybakade gifflar och kaffe!
Ha en fin söndag!
Tjinge-linge-ling!

Kommentarer
Postat av: cecce

Hahaha!

Vilka festliga bilder!

Förstår att ni hade roligt.

Jag vill också ha en Mac!!



Kramar

2010-04-11 @ 22:21:26
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0