Coola grabbar, söt tjej :)


Fick åka in till Vimmerby för att hämta fotbollsskorna som jag köpte igår. Intersport i Vimmerby hade ju inte Williams skor hemma, utan dom fick beställa skorna ifrån Jönköping. Så jag tog med mig mina små fotbollsproffs och gasade iväg...till Intersport.
Kom igen nu morsan, så drar vi en reva till Vimmerby!

Fotbollskorna hade kommit! Tjoohoo..hurra...William superglad...tills han testade dom. Förstora! Aah, shit! Det skulle vara storlek 31, men det visade sig att storlek 1 i Nike fotbollsskor är lika med storlek 32. Och dom va inte lite stora...noop, typ 2 cm för stora. Fick åka hem med en lite ledsen William. För han vägrar att ha några andra skor än gula Nike fotbollsskor. Men han fick ett par nya Nike benskydd och en liten trixboll (Barcelona).
Nya benskydd...men dina knä syns ju inte William...vaa??..joohoo, det gör dom visst :)

Fick sätta mig vid min fina Mac och leta efter gula Nike fotbollsskor i storlek 31, och...jomenvisst...givetvis hittade jag ett par...i Holland! Si så där, nu är fotbollsskorna hemklickade och det bästa är att dom levererars inom 48 timmar! Det kallar jag service! Så senast fredag har William ett par grymma gula Nike fotbollsskor! Och William är superglad och tycker att jag är VÄRLDENS BÄSTA MAMMA! Dom orden värmer mitt hjärta!
Gula fotbollsskor i storlek 31, på väg till William från Holland


Felicia och Edwards fotbollsskor passade perfekt och Edward är superglad över den nya trixbollen (Man U)

Det har trixats förfullt i hallen! För ute går det ju inte att spela fotboll efter nattens snöoväder. Och bäst på att trixa är ju jag...not! Hur bra kan barn vara..?? Så snabbt dom lär sig! Jajaa, när dom sover som bäst i sängen ska jag minsann träna...hela natten, jajamensan! I morgon är jag trixdrottningen!
Jag flyttar snart till...typ...Afrika! Är trött på snö!


Chili con carne och ris till middag, citronkaka (från gårdagen) till efterrätt och chokladkaka till kvällskaffet, supergott.

Nu ska jag blippa lite på fjärrkontrollen och se om jag hittar något sevärt. Sedan blir det trixträning hela natten ;)

Tjinge-linge-ling...i dag är jag världens bästa mamma...en härlig känsla ;)



Kommentarer
Postat av: dragi

Otäckt oxå när man vet vem offret är eller den som gjorde det. eller kanske inte otäckt men folk har ju svårt o veta hur de ska bete sig utan att såra(offrets fall) personen m.m. ja asså juggekaffet verkar funka haha,sitter häör nu med en kopp =)



o vad gäller håret,ah jag vill nog inte ha d kort kort,men d blir lätt så frizzy,svårt att fixa d utan att tvätta d varje morgon. men jag väntar lite till innan jag klipper mig lite.



oh photoshop,d hade jag velat lära mig. jag ar bara picasa som jag leker med lite men d e ju tillräckligt för mina kunskaper hehe.



oh solen skiner rakt in hos mig nu,mysigt....men d lär bli kallt ute haha. ha en bra dag. kram kram

2010-04-22 @ 06:12:41
URL: http://dragi.blogg.se/
Postat av: cecce

Du är ta mej sjutton en supermamma!!

Hur lyckas du hitta allt!!!

Bra jobbat tycker jag!



Näe...med snö ni fått.

Vi har faktiskt klarat oss.

Tror jag dött om snön kommit tillbaka.



Jag hittar inte min kamera!!

Katastrof för en bloggerska...eller hur?

Måste nog köpa en ny.

Det blir dyrt:(



Ha en skööön kväll!

Kram

2010-04-22 @ 21:01:33
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Tova

Åh, den där citronkakan såg supersmaskig ut :)



Ja det ska bli riktigt spännande att vara hårmodell igen, tycker alltid det är skoj när frisörerna får "fria händer" och jag slipper ha nåt att säga till om, haha :) Tråkigt att du blev allergisk, men journalist lät ju rätt spännande det med iofs!! Bär också på gamla journalistdrömmar, men vi får väl se vart framtiden för mig ler

kram

2010-04-22 @ 22:27:45
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0