På ett ungefär kommer min julafton att bli så här…


… brödbakning tidigt på morgonen (check), väcka barnen (check), frukost (check), dusch och tillfix (check)… och jullunch på Värnstigen, sedan julmiddag i Pauliström-allas dröm… dit Tomten förväntas komma till kvällen, om vi nu har varit snälla… hoppas, hoppas… vill ha massa paket;)

Framåt sena kvällen blir det spel på HÖG nivå… och då menar jag verkligen HÖG nivå… vi är alla dåliga förlorare i familjen Music… så må den bästa vinna, dvs. jag… till spelandet bjuds det på kex och massa ostsorter, vindruvor och något drickbart…

Sisådär på ett ungefär ser min julafton ut…

 

Vill nu också passa på att önska ALLA mina VÄNNER och ALL min SLÄKT en riktigt, riktigt

GOD JUL, och jag hoppas att ni varit snälla i år, för då vet jag att ni kommer att få fina julklappar… och för Guds skull… BARA ÄT… och NJUT!!!

 

En STOR julkram till er!


Kommentarer
Postat av: Patricia den bästa

Tack för allt mamiii, godjul <3

2009-12-25 @ 01:20:07
URL: http://patriciiamusiic.bubbleroom.se
Postat av: Sussie

Awa...du är för söt min gullis <3

2009-12-25 @ 12:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0