Och vad fick han, 60-åringen…


… joooo, han fick en äkta Liverpool-matchtröja med eget tryck på ryggen, paketerad i en fin kasse. Och, hmmm… jaaa… det tog emot att skicka efter en Liverpool tröja från England, va till och med tvungen att registrera mig som Liverpool medlem… vilket jag imorgon ska avregistrera mig som direkt… hahaha… Jag kan ju tala om att det kliade lite i fingrarna att beställa en riktig Manchester United tröja till honom istället… så att han kunde känna sig som ett riktigt fotbollsproffs och han hade ju varit hur cool som helst i den… Fast den hade han väl ALDRIG satt på sig, och han kanske inte hade pratat med mig på läääänge… och det är ju snart jul… och ni vet… julklappar… så, nå ja, jag fick offra mig och va en fejkad Liverpool-fan… ett par dagar… jaa, vad gör man inte för julkla… öööh… jag menar Jan-Inge … så han får hålla på med Liverpool, för vad är det man brukar säga… hmmm… jooo, jaaa… man kan aldrig lära en gammal hund att sitta…;)

 

En lycklig man, Herr Lyckman…



Kommentarer
Postat av: Martina Karlsson

Nej men Hej "Suzzie"!

Hittade dig och din blogg via blogglista.se. Gud vilka fina bilder när du var modell för en dag! Du ser verkligen proffsig ut!

MVH Martina

2009-12-18 @ 04:19:03
URL: http://tintin74.blogspot.com
Postat av: Suzana Music

Tack så mycket Martina! Så snäll du är! Jag brukar kika in i din blogg också, ser när du har uppdaterat på FB!

Kram!

2009-12-18 @ 09:10:05
Postat av: millan

jävla skit va stilig han såg ut i den tröjan ändå :) trodde inte liverpool tröjorna va snygga, utan de ska va chelsea. men vafan, Jan-inge ser ut som ett proffs ändå :)

2009-12-18 @ 13:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0