Och så fick jag en riktigt fin julhälsning från Gabriel…


… som är min systerson, och dessutom som jag har äran att vara gudmor till. När han var liten och gick på dagis, hade fröknarna frågat om någon visste vem Gud var..??.. Gabriel räckte upp handen och viftade ivrigt… och sa… Jag, vet… Jag vet… det är Schuschi (Sussie, jag)… hahahaha… Så smart han är… Så rätt han har… Han kommer att gå långt den grabben, min gudson Gabriel… klokare barn får man leta efter…

Dessutom, om han, om några år, skulle bli en riktigt stor ROCKSTJÄRNA, vill jag bara redan nu säga att han fick sitt första trumset av mig, när han var tre år gammal, så det måste ju i så fall bero på det :)

 

Åååå rocka på… rocka på, rocka på… så hårt det går… ååå ååå eee ååå…

 

(trumsetet som han spelar på, fick av sin mamma och pappa i julklapp i år)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0