Oj, oj, oj...


...vad hände med Kalmar FF igår..?? Usch och fy! Jaa, jag har ingen aning. Men något fel var det. Allvarligt. Såg matchen från TV-soffan med en pizza i näven. Och pizzan blev kvar i näven. Tappade aptiten totalt. Ingen vinst till Kalmar och ingen pizzanjutning till mig.
Men aptiten kom tillbaka på kvällen. Melodifestivalsyra här hemma. Alla med olika favoriter. Men jag ägde telefonen, höll den stenhårt i handen och gav inte den till någon annan...som tur var...fööör...YES Anna vann. Röstade på henne och Darin 5 gånger var...och det räckte. Gooooo Anna! En unik och stark röst på en liten tjej! En otroligt bra låt! Hon kommer att ta hem segren i Oslo. Jojomensan...om jag får bestämma.
Lite bilder på en unik och rolig kille...min lille Wille :) Grimaser mot bilrutan...hahaha...jaaaa, vad ska det bli av lille Wille tro..?? Ingen fönsterputsare i alla fall ;)
Har en liten video med näsgnuggning mot bilrutan också, får se om jag hinner lägga upp den ikväll, för den är otroligt rolig...videosnutten.
Men nu ska jag iväg med Pernilla till Kalmar. Hon ska fotograferas med IFK Kalmartruppen, till deras programblad och till olika lokala tidningar. Fortfarande en lite svullen näsa, men so what...hon är söt ändå.
Tjinge-linge-ling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

serbiens vinnarlåt har jag nu lyssnat på flera ggr o kan väl känna lite mer positivt för den än igår men jag tycker fortfarande att de andra två var bättre. Oliver katic borde vunnit. om du ej hittat dom än kan du söka på.



oliver katic: predsednice halo

emina jahovic: ti kvariigro

milan stankovic: ovo je balkan

2010-03-14 @ 18:55:59
Postat av: Ann-sofie

Haha, kul bilder...



Ha en trevlig söndagskväll..!!



Kram

Ann-sofie

2010-03-14 @ 19:30:19
URL: http://levaharonu.blogspot.com
Postat av: Adara

Tack! :) ja det är grymt kul, fast gillar ju mer att vara framför kameran. ;)



tack så mycket, vad kul att du gör det! Det värmer. <3



hihi naaw gulliga bilder!

kramar

2010-03-14 @ 21:12:48
URL: http://adara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0