Ja, det syns ju lätt på bilden…


…vem som har varit i Egypten i TVÅ veckor!!!


Mamma och pappa var efterlängtade. Har inte sett dom sen julafton…och det var ju evigheter sedan…ja, det var ju faktiskt förra året. Och barnen var överlyckliga över att få hem mormor och morfar. Dom kanske var en smula, men bara en smula, nervösa över att jag några få gånger, men bara några få, hade sagt att mormor och morfar kanske hade blivit kvar där, balsamerade…eller vilse i öknen. Felicia tyckte vi skulle ringa polisen snart, ja om dom inte dök upp, och William tyckte vi skulle kontakta Spårlöst på TV4, för dom kunde minsann med all sannolikhet leta upp mormor och morfar och dessutom, som bonus, fick vi ju vara med i TV. Edward, min lilla smarting, tyckte vi skulle vänta, för dom skulle säkert dyka upp…vilket dom ju gjorde…till allas glädje…ja även Williams, trots att det inte blev någon medverkan i Spårlöst och TV :)

 

Jag fick en otroligt fin scarfs, Gucci…tack snälla mamma och pappa!

 

Ja, just det…Pernilla och Patricias mobilskal har kommit…Gu’ va dom är snabba på Apple-store. Jag beställde dom i onsdags och redan på fredag hade jag dom i postlådan!! Det kallar jag snabba ryck!

 

Och så här glada blev tjejerna över sina nya iPhone-skal

 

 

Nu tycker jag mig höra sängen kalla…bäst att gå dit, så den inte tjurar ihop och ger mig en dålig sömn.

 Tjinge-linge-ling!


Kommentarer
Postat av: malin

åh vilken snygg scarf skit snygg!!! Roliga mobil skal.

2010-01-26 @ 08:57:37
URL: http://johanssonkallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0