Barcelona…


BARCA!! BARCA!! BARCA!! Och givetvis vår stolthet från Sverige ZLATAN!! ZLATAN!! ZLATAN!! Och givetvis min stolthet från mig WILLIAM!! WILLIAM!! WILLIAM!!

Jag är stolt över ALLA mina barn, tro inget annat…men William är Barca-supporter nummer ett...och han sa till mig om du ska skriva om Barca och Zlatan så måste du skriva om mig också, för jag är BÄST …jag är bättre än Zlatan…för Zlatan är större än mig, och om han va lika liten som jag eller om jag var lika stor som han skulle jag vara bäst!! Hmm, jahajaa…med den inställningen sååå kommer du långt William…För det är dom som tror på sig själva som kommer längst, och William har fattat galoppen med det jag ALLTID har predikat om…tro på dig själv, för ingen annan kommer att göra det. Det var som när jag frågade honom om vilket nummer han skulle vilja ha, på en eventuell fotbollströja från Barcelona…och han svarade…Vilket nummer har ingen..?? Öööhh…vilken ingen..??...Jaaa meeen…vilket nummer är det som ingen har!!..Jaahaajaa…hmmm…nummer sju har ingen…Då vill jag ha nummer sju…Så är det, sån är William…inget Messi nummer, inget Zlatan nummer, inget Xavi nummer…utan ett WILLIAM NUMMER…och han fick Barcelonas matchställ med nummer 7 Music tryckt på tröjan i julklapp…och den används flitigt…varje dag!

Meeen kom igen då Barca!!


Meeen domaren…va gör du..??

 
Sicken rackans tur (givetvis skicklighet) att Barcelona vann mot Sevilla med 4-0!! För annars hade jag fått handskas med en trött och tjurig William…och det ska Gudarna veta att jag verkligen inte har lust med en lördagskväll…eller någon annan kväll heller för den delen, för humör och temperament har han för ett HELT fotbollslag (obs. ej från mig..hahahaha)

Tjinge-linge-ling på ER!

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/internationell/spanien/article6440530.ab


Kommentarer
Postat av: cecce

God morgon!

Vem vet, du har kanske en ny liten Zlatan hemma hos dej!! Bra med självförtroende!!



Men du...var du uppe hela natten eller??:-)



Själv är jag uppe med tuppen. Blev väckt 06.00 av en synnerligen pigg liten fyraåring! Gäsp säger jag bara!



Hoppas du får en fin söndag!



Kram

2010-01-17 @ 08:04:15
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Petra

Sv: Jag hoppas också på att få åka till Ikea imorgon och bocka av lite, men... det får vi se imorgon. :)

Ja, jag har börjat inse att drömmar är till för att förverkligas... eller åtminstone undersökas inför möjligheten att förverkligas. :)

2010-01-17 @ 10:04:01
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

Ja får ju hoppas

2010-01-17 @ 12:48:19
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0