Vagel i ögat...


...mindre kul. Ont, riktigt ont. Mmm, vaknade med världens vagel i ögat. Farmor brukade alltid säga att det är ett bevis på otrohet...öööh...hur menar du frågade jag henne en gång...joomen, får du en vagel i ögat har du flörtat (blinkat) i smyg och sånt straffar Gud på en gång sa hon med glimten i ögat, ja för att din andra hälft ska se vad du gör för dumheter egentligen...hahaha...hon var för söt min farmor. Men jag undrar vem jag har flörtat med..?? Amilo, jooo det måste vara min Italienske vän Amilo, för han har skött sig ett bra tag nu, min kära, fina, urläckra, superglansiga dator...jomenvisst, och jag kommer att fortsätta att blinka och vakna med vagel i ögat, bara min Amilo sköter sig...för just nu är jag beroende av honom, så några vaglar hit och dit är det värt ;)

Nu blir'e hemmagjord pizza, öl och Let's Dance...


Jaa just det förresten, hade Fredrik på besök idag...myspysige, charmige och söte Fredde...såååå vem vet...kanske får jag en jättevagel i ögat i morgon ;)

...skojsar bara lite...klart jag inte får en vagel i ögat i morgon ;)

Det blir fotbollsträning för killarna i morgon, och som dom har längtat!! Efter träningen åker familjen till Jönköping, härligt :)

Ha en riktigt trevlig och fin fredagskväll, ät, njut och kramas :)

Tjinge-linge-ling!!


Kommentarer
Postat av: Millan

haha så jävla söt "farmor" va =) Saknar henne, hon va bara så grym och söt! Me love henne ! <3



Oh fredde är riktigt snygg .. i håret menar jag förstås ;) OCH MAMMA, lugna ner dig med flörtandet nu.. Vi alla vet att du är så jävla snygg.. men nu får det vara bra med flörtandet faktiskt.. ;) Annars kanske du får massa äckliga killar efter dig, och jag vill inte rädda dig från dem :O oh dessutom vet du vad mina kill kompisar brukar säga "fan va snygg och ung mamma du har" .. det är ett tecken på att du MÅSTE SLUTA nu, lämna lite grabbar till oss andra tack ;) PUSSS <3

2010-02-05 @ 21:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0