Studentmottagning..


..och bröllop! Hej och hå vilken lördag! En helt fantastisk lördag!

Pernilla hade sin studentmottagning för släkt och vänner hemma i Hultsfred. Sin andra studentmottagning. Två studentmottagningar, för en duktig tjej! Jajamensan! Och på en STOR bröllopsdag dessutom. Så min prinsessa firade sin student på en annan (kron-) prinsessas bröllopsdag.

 

Lördag den 19:e juni 2010

 

En cool bild på en cool kille, min Wille! Och jaaa, vad ska jag säga...hm...han är överallt ;)

 

 

Min äldsta dotter Pernilla och jag!                Min äldsta son Edward och jag!

 

 

Sötaste Emilia (min brors dotter)                     Sötaste Felicia (min dotter)

 

 

Dessa två sötnosar är tvillingar! Julia och Manuela (min brors döttrar)

 

 

Kusinbus i soffan...oj...hur hamnade soffan i köket..??

 

 

Tack alla för en helt fantastisk lördagskväll/natt! Tack för alla skratt! Gu' så kul vi hade!

 

 

What's up man..??..                             Christopher kramar om sin flickvän ;)

 

 

Goa Marianne visar lite "danssteg" för Tanya och mig! Och..hm..jag tror att vi har fattat galoppen

 

 

Min store-coole-lillebror ;)

 

 

Söndag den 20:e juni 2010

 

Ja idag har vi ju då slappat och slöat framför TV:n. Fotboll, fotboll, fotboll! Och mitt älskade Italien spelade bara oavgjort mot Nya Zeeland! 1-1! Usch va dåligt!

Felicia spelade fotbollsmatch idag! Hennes sista fotbollsmatch för HFK. Nu tar HFK-F97 uppehåll i fotbollen och efter uppehållet spelar Felicia för IFK Kalmar, precis som hennes storasyster Pernilla! Det ser vi fram emot! Snart blir det Dam/Tjej-fotboll på Gröndal och Herr/Kill-fotboll på Fredriksskans! Häftigt! Härligt! Och heeeeelt underbart!

 

William försökte gömma sig för alla knotten vid Hagadals fotbollsplan...

 

 

...det gick inget vidare så han försökte gömma sig under paraplyt, men när inte heller det fungerade kröp han ihop hos storasystern Pernilla. Och hon tycktes hålla knotten borta :)

 

 

Edward kollar in sin nya fina 7 växlade Crescent-cykel...

 

 

...och William testar sin nya 3 växlade Crescent-cykel!

 

 

Kompisarna Edward och Rasmus! Och Rasmus är superglad, han fick en DC-keps av Edward :)

 

 

Om jag har fattat allting med väderrapporten rätt...jaaa då ska det bli riktigt fint, varmt och soligt väder flera dagar fram över...hm...vi får hoppas att jag fattat rätt :)

 

Tjinge-linge-ling...jag vill ha sommar och sol och en stor blöt pool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0