Tävla om 40 par skor!!


Hejhopp!!

Ett litet, litet inlägg, men med STOR betydelse
...var med och tävla om 40 par skor!

Här har ni länken...
http://www.tlcsverige.se/tavling

Jag har givetvis tävlat, och jag hoppas givetvis att just JAG vinner... men jag önskar även er (en aning) lycka till!

Och om ni vinner och ni inte vet vad ni ska göra av alla skor så tar jag tacksamt emot dom... i storlek 37/38... i alla dess färger och modeller, för jag älskar ALLA skor ;)

Om ni inte skulle vinna så behöver ni inte hänga läpp, klicka bara in på Brandos och klicka hem 40 par skor... hur lätt som helst, eller nja ...4 par räcker också väldigt långt :)

Tjinge-linge-ling! Lycka till... till mig, hoppas jag vinner :)

När det handlar om tur, skapa din egen.
(Bruce Springsteen, 1949 - )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0