Piercing och kändis!


Jahajaa, i dag har döttrarna fått piercing. Mmm, tro det eller ej, men jag tycker det är helt okey och riktigt snyggt, i en viss begränsning förstås. Felicia har nu äntligen (enligt henne själv, för hjälp vad hon har tjatat) fått sin piercing i naveln. Nu är hon som resten av det kvinnliga könet i familjen...navelpiercad.
Jajamensan, jag, Pernilla, Patricia och Felicia kommer att blänka ikapp om magen i sommar. Den knallrosahårfärgade tjejen på Dynamit i Kalmar är grym på piercing. Rekomenderar henne varmt!
Pernilla och Patricia som redan har navelpiercing piercade sig i näsan! Snyggt! Och skulle jag vara hälften så gammal som jag är, skulle jag också ha gjort det. Men nu är det som det är, jag är dubbelt för gammal för en piercing i näsan, det är bara att inse fakta...fööör gammal...suck!
Men visst blev det snyggt på dom som har näsa för't! ;)
Vi tog en fika på underbara, goda Holmgrens! Och idag stod det ett "fordon" snyggt parkerat utanför, och mina tankar for genast till pensionärsjävlar...Men till min besvikelse...eller kanske lättnad...så var det bara snälla tanter och farbröder där. Inga pensionärsjävlar så långt ögat kunde nå...och mina ögon når långt...sååå långt som till en räksmörgås och en kopp kaffe  ;)
Avslutade min tripp på stan med en underbar ansiktsbehandling på Hudateljén. (Tack för i dag Cecilia, vi ses snart igen.)
Ja just det, jag lovade ju en kändis i min rubrik. När Pernilla och jag tog oss en promenad, så här på kvällningen, träffade vi...håll i er...Jane Timglas! Jajamensan! Och nu undrar ni...vem är det..??
Öh..hm..ska erkänna, jag visste inte heller, men jag visste att jag hade sett henne någonstans, jag kunde bara inte placera henne. Men det är ju då man har användning av sina döttrar, för det där med kändisskap, det kan dom minsann. Så Pernilla berättade för mig att det är ju hon, hon som var med i tv-programmet "mammas pojkar" hon med dom stora brösten, hon som föll för Bobby, han som hela tiden sa...slutta mamma! Jaha HON!
Och nu är det så att Jane Timglas är från Kalmar och hennes föräldrar bor i vårt hyreshus, i trappuppgången bredvid! De ni!

Nu tackar jag för uppmärksamheten och säger Tjinge-linge-ling!

Kommentarer
Postat av: Malin

Wow, bor det en kändis i ert hus ;-)???

Det där med piercing, jag vet inte vad det beror på, jag tror inte ålder för jag har aldrig gillat det. Naveln är snyggt om man är smala som ni är, inte om man är mullig som jag, men i ansiktet? Nä, det går bort, sorry ;-)Men dom är himla fina ändå dina flickor!

Kram och GUD så kul att du är tillbaka!!!

2011-03-29 @ 07:24:19
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är lite svårt att göra en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg sida!

2012-01-12 @ 23:04:04
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0