OJ! Jag kommer att förlora...


...tävlingen! Och det gillar jag inte. Måste skärpa mig! Måste skärpa mig rejält! Jag bara MÅSTE vinna! För vinner jag inte så förlorar jag, och jag hatar att förlora...bokstavligt talat! Hm, ni kanske undrar vad det är för tävling jag har gett mig in på och...ööh...vet inte om jag vill berätta...men okey då, okey då...jag berättar...

Patrik och jag har en tävling! Patrik ska sluta snusa...och jag...hm...ska sluta röka (jag vet, jag vet, fyyy på mig som röker, inte bra, inte bra alls. Jag skäms, men alla har vi våra laster..tyvärr).

Och det går ju bra, det går ju RIKTIGT BRA....för Patrik. Han har inte snusat på en vecka!!! En hel vecka!!! Och...öööh...jag...hm...har inte rökt...såååå mycket. Men jag röker! Shit! Fasiken va han är bra! Men jag måste vara bättre, jag bara måste. För den som vinner tävlingen bestämmer en grej som förloraren ska göra och en grej som vinnaren ska göra. Typ, om jag vinner så ser priset ut så här...förloraren (Patrik då) får hoppas bungyjump  (mohahaha) och vinnaren (jag) får åka på en spa-weekend. Men herre gu...det ser ut som om jag får hoppa bungyjump och Patrik får åka och se på en fotbollsmatch (valfri) med allt vad det innebär. Jag kommer att DÖ om jag måste hoppa bungyjump! Jag lovar, jag kommer dö av skräck! Men å andra sidan så kommer jag att dö av cigaretterna också. Så om jag förlorar så dör jag på ett eller annat tråkigt vis. Så jag måste vinna. Jag måste leva! Jag bara måste. Så alla ni där ute, håll tummarna hårt, riktigt hårt...för mig;)

PS! Vinner vi båda två, jaaa då blir det en spa- och fotbolls-weekend och ett hälsosammare liv!

 

 

Edward, jag och bonusbarnet Wicke kollade på Williams fotbollsträning igår..

 

 

...jaa, vi var där HELA familjen faktiskt! Felicia, Pernilla och Patricia

 

 

William där han trivs som bäst...på fotbollsplanen!

 

 

Edward och Wicke körde lite fotboll på iPhone och busade i gräset, givetvis med en fotboll

 

 

William gör sin sista läxa innan sommarlovet, och titta så fint han skriver bokstaven Åå

 

 

Och här har vi Pernilla, som tar studenten om precis en vecka...dax att bli vuxen nu Pernilla ;)

 

 

Och min lilla "skrutta" Felicia slutar sexan i morgon.

 

 

Patricia slutar nästa fredag, så hon har fortfarande läxor ;)

 

 

Och..hm..det regnar fortfarande i Hultsfred, så min tvätt lär ju aldrig bli torr...och åh nej, jag tänker inte ta in tvätten innan den är torr, absolut inte. Så se så...hit med sol...NU!

 

Tjinge-linge-ling...nu åker vi till Vetlanda! Felicia ska shoppa loss på stan, och jag ska shoppa loss i Godishuset, jag tror att dom har chokladcigaretter där ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0