Nu har vi skrivit kontrakt...


...på våran nya fina lägenhet. Flytt om bara tre veckor!! Hur nu vi ska hinna med det..?? Men det får bara gå, lite sömn, mycket jobb! Lägenheten är såååå fin! Såååå lyxig! Den ligger bara ett stenkast (och då kan jag inte kasta sten så långt) från Fredriksskans, ett stenkast från Högskolan, ett stenkast från Baronen, ett stenkast från Kvasten, ett stenkast från Friskis och Svettis, ett stenkast (ett liiite längre stenkast) från stationen...jaaa ni fattar va..?? Supercentralt! Kanonläge! Lyxigt!

 

 

Det blev familjemiddag på restaurang också. Fyra kök. Jag valde lax! Hur gott som helst!

 

 

Min absoluta favoritaffär i Kalmar! Noa Noa!

 

 

Tjoo-hoo, tuffade till Patrik lite igår med nya DC-skor och en ny DC-t-shirt!

(Öh, frissan fixade han själv...ville bara "liksom" tillägga det...hihihi)

 

 

Och visst är skorna och t-shirten snygga! Så nu har alla mina tre grabbar DC-outfit! Coolt!

 

 

Nu har jag inte tid att skriva mer, tyvärr! Älskar att skriva, men plikten kallar. Vi ska ha en studentmottagning för Pernilla hemma i Hultsfred. Mycket trevlig kväll med släkt och vänner väntas, samt god mat, dryck och givetvis tårta.

 

Tjinge-linge-ling...visst är livet härligt..??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0