Vilken överraskande fredag!


Jag gillar överraskningar, jojomensan det gör jag! Eller jag ska nog förtydliga mig lite, jag ÄLSKAR överraskningar! Och igår var det en överraskningsdag...till mig! Min bror med familj kom, min syster med familj kom..och överraskade mig! Jomenvisst förstår ni! Dom åkte i flera timmar för att fira mig som snart fyller det gyllene året, där livet delar sig typ, där det andra kapitlet av mitt liv börjar, mmm jag fyller snart 40 år...inte riktigt än, men snart, mycket snart. Jag blev både rörd och glad! Och överraskad!


Champagne, choklad och pengar i guldkuvert till lilla, gamla mig!

Jag bjöd på tacos och vin, glasstårta och cappuccino, kakor och kaffe! Och vi myste och vi pyste och vi bubblade!


William och kusin Gabriel lirar fotboll



Kusinbus!


Kvällen (eller var det natt?) avslutade syster-yster och jag med ansiktsbehandling, jag var hudterapeut och hon var kund. Och jag måste säga att vi båda var nöjda med vår uppgift, vi klarade det galant. Syster-yster blev snyggare och slätare och jag blev...öhh...jag blev...hmm...kunskapsrikare..??;)

Idag, alldeles snart, ska vi åka över till Öland på fotbollscup för KFF-01! Edwards lag! William ska också vara med, för att fylla upp laget och förhoppningsvis göra ett par mål.
-Hur många matcher ska vi spela? frågar William
-Hm, tre tror jag, plus final om man går vidare..
-Då ska jag göra 5 mål idag, plus 1 i finalen..
-Men William, du vet att dom är äldre..
-Ja..och??...jag är ju mycket snabbare än dom!
Jaha, då återstår det bara att se om William har rätt ;)

Egentligen skulle William på kalas idag, till Gabriel och Olle som går i hans parallellklass, men så fick han frågan om han skulle kunna tänka sig att vara med på cupen...fotboll eller kalas...det blev fotboll, givetvis.

I morgon ska vi åka över till Öland igen...på fotbollscup...för KFF-02! Williams lag! Så här är helgerna som vanligt, fotboll och familjemys på hög nivå!

PS! Idag har Studio Best After tillsammans med Dr Åsa Zizka öppethus här i Kalmar. Tyvärr kan jag inte närvara (det är nu, sådana här dagar, där jag vill vara på två ställen samtidigt, som jag önskade att jag kunde klona mig) men min dotter Patricia ska gå dit. Och om ni inte har något annat för er en sådan här härlig dag tycker jag att ni kan "palla" er dit. Det kan de vara värt!

Tjinge-linge-ling! Det är helt okey att fylla år, även om man fyller mycket ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0