Vad var det jag sa...


William: Vad var det jag sa mamma??? Jag sa ju att jag skulle göra 5 mål! Och det gjorde jag! Jajamensan William, det gjorde du! Och i finalen gjorde William turneringens snyggaste nickmål (från en hörna som Edward slog). Och som pris för den nicken fick William en korv med bröd av speakern som för övrigt var den bästa speakern jag någonsin hört! Guld till honom från mig!
Edward spelade back idag, och oj, oj oj så duktig han är som back! Han släppte inte förbi någon! Vilken kämpe!
Och jag bara måste berömma ALLA killarna i KFF-01! Vilket härligt gäng! Vilken kämparglöd! Vilka fotbollskillar! Finalen vann KFF-01 med 3-1 mot Torsås, William gjorde två av målen i finalen.


William fick ett extra-pris i matchen mot Böda! För att han var duktig och för att han hade dom snyggaste fotbollsskorna :)



Prisutdelning! GULD!


Härliga, glada och mycket duktiga GULDKILLAR! KFF-01!



Överst från vänster: Tränare Patrik, Alexander, Wille, Hobbe, Edward, Alexander, Tränare Pernilla
Nere från vänster: David, Cameron, Theo och William (som egentligen tillhör KFF-02, men blir inlånad när det behövs)


En glad Manchester United-Fan kille! Min Edward!


En glad FC Barcelona-Fan kille! Min William!


Jahajaaa, då var lördagen snart till enda och i morgon är det söndag och söndag innebär...fotboll! Fotbollscup på Öland...igen! Men den här gången är det Williams KFF-02 som vi ska heja fram till en guldseger! Men först innan vi åker till Öland ska vi gå och köpa maskotar! En maskot till William och en maskot till Edward! Det har jag lovat dom! Och det är inte vilka maskotar som helst! Nej, nej, det är en Manchester United-Maskot till Edward och en FC Barcelona-Maskot till William! Bilder på maskotarna kommer i morgon och förhoppningsvis bilder på guldkillarna i KFF-02! Vi håller tummarna!

Tjinge-linge-ling!

PS! Miljoner TACK till världens bästa syster-yster, min syster-yster! William fick en massa snygga kläder av hennes son Gabriel, så nu behöver jag inte köpa några kläder till honom på bra länge! Dessutom var kläderna både nytvättade OCH strykta! De ni! Ja har man världens bästa syster så har man :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Duktiga William! Kul att dom börjat träna, för dom har väl inte gjort det hela vintern? Och härligt att få en massa kläder, vilken lyx!



Vi sålde en valp till Torsås för några veckor sen, du kan väl hålla koll efter henne nästa gång ;-)



Kram

2011-04-03 @ 08:37:42
URL: http://www.cannolisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0