Söndagar...


...söndagar, söndagar! Usch och fy, nu är det söndag igen.
Varför är dom sååå tråkiga..?? Så deprimerande på något sätt. Åhhh! Slut på helgen!
Fast jag ska väl egentligen inte säga att jag precis har varit deprimerad idag, har liksom inte hunnit med det...eller...hmmm...jag var allt liiite deppig mitt på dagen då mina döttrar åkte hem till Kalmar. Men sedan, jaa sedan var det full rulle med fogning (superkul), klippning (super-duper-kul) ogräsrensning (booooring), tvättning (ännu mer booooring) och strykning (allra mest booooring).
För att ogräsplockningen inte skulle vara sååå tråkig anordnade vi en tävling. Patrik och Edward mot mig och William. Lika mycket ogräs var. Den som var klar först vann...och gissa vem som vann..?? Jajamensan, jag och William vann (tävlingsinriktade till max oavsett vad det är för tävling), och om vi mot all förmodan inte hade vunnit (finns ju inte på denna planet att vi inte hade gjort det, men i fall) så hade jag ju absolut inte skrivit om tävlingen i min blogg. Nooop det hade jag inte gjort...för jaaa, jag erkänner...jag (och William) är riktigt dåliga förlorare. Men vi är bra vinnare ;)

Nyklippt Felicia och nyklippt Edward!


Och en nyklippt William, tuff-kams-William!

Om precis en vecka (30:e maj) har Pernilla sin bal i Kalmar, så nästa söndag blir härligt! Så roligt! Tror att jag kommer att ha en liten tår i ögonvrån när jag ser henne i hennes underbara klänning, friserad och sminkad. Eller...jag tror inte, jag vet...men bara en liten tår i ögonvrån av stolthet!

Pernilla spelade match i dag med IFK Kalmar (B) och dom vann med 3-0 mot Emmaboda!
Felicia har match i morgon mot Kristineberg borta och jag håller tummarna för en vinst!

Och just det...GRATTIS TILL INTER!! Hurra va ja e gla'
I lördags var det Champions League final. Bayern München - Inter. Pernilla hejade på Bayern och jag på Inter...så ni kan ju tänka er att det gick ganska hett till...både i Madrid där finalen spelades och här hemma i TV-rummet. Och den som gick och la sig nöjd och belåten var...JAG!
Inter vann ju med 0-2! Aaah...va bra dom är och åååh va snygg han är Mourinho!

Inters tränare José Mourinho!

Tjinge-linge-ling...fotboll är godis för ögonen!

Kommentarer
Postat av: Malin

På tal om söta barn, dina är ju supersöta, nyklippta och allt!

Visst är det något sorligt över söndagar, helgen skulle vara alltid :-)!

Haha, ja, DEN överraskningen hade varit något! Den hade jag nästan föredragit framför Maggie hur söt hon är är!

Håller tummarna!!

Ha en underbar måndag! Kramar i massor, Malin

2010-05-24 @ 10:46:17
URL: http://www.cannolisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0