Odd Molly...


...mitt absoluta favoritmärke! Jajamensan...ett svenskt modemärke tillhör mina absoluta favoriter. Visst är det liiite dyrt, men ack så jäkla snyggt. Nu har det även kommit solglasögon i märket! Tjoohoo! Här kommer "min" nyinköpta kollektion från Odd Molly...


Klänningen från Odd Molly som jag har köpt mig finns i andra färger också...



...och en matchande "jacka" är ett måste, ja i alla fall om man heter Suzana Music..



...och Odd Molly tätt inpå...



...är ett annat måste för mig. Snyggt inifrån och ut!


Och här är dom snygga glasögonen som gör att jag slipper kisa i solljuset...för sol måste det ju bara bli snart...det bara måste! Fast jag kommer att använda dom även om det regnar ;)

Här har ni länken direkt till Odd Molly's hemsida om ni är intresserade av deras kollektion.
Även bilderna är länkar. Jajamensan...och just dom solglasögonen jag har valt heter: #9303
Hewlitt 1S in color powder.

Och just nu lyssnar jag mycket på Pink! Funhouse...sååååå bra!!! BÄST!!!

OCH OJ!! Kanske ska tillägga att det INTE är jag på Odd Molly bilderna...hihihi...tyvärr ;)

Tjinge-linge-ling...om kvinnor inte fanns skulle all världens pengar vara utan mening ;)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Klänningen e ju bara för häärligt. Just min stil, modernt men ändå leker med retro och gammaldagsstil! Tummen upp!!!

2010-05-10 @ 10:55:46
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: twolssonsisters

jag älskar låten funhouse med Pink! =)



//Sofia

2010-05-13 @ 21:34:41
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0