Framsteg...


...i badrumsrenoveringen, men baksteg i bloggandet. Det har varit ett par intensiva dagar och ja till och med nätter. Upp med kakel, fog, silikon och färg. Att det ska ta en sådan tid i ett ganska så litet badrum..va..??.. Men, men...jag får se det från den ljusa sidan...allt görs supernoga...det kommer att bli kanonfint...det kommer att vara mitt...öööh...jag menar givetvis familjens (fingrar i kors).
Jan-Inge och Patrik...lika..??..Ja jättelika. Men än så länge har jag inte tagit fel på dom ;)


Arbetsledaren Patrik (en titel han tilldelat sig själv) "kollar" så att allt går rätt till


Ett bevis på att Patrik och Jan-Inge kan vispa...så nästa gång det vankas pannkakor vet vi vem som fixar smeten här hemma...utan protest.


Alla kakelplattor på plats. Och igår fogade JAG.


Felicia bjussade på fika igår...Dajmtårta!


Patricia är fortfarande hos Oscar på Öland. Hon doppade sig i havet igår...helt rätt Patricia, mammas flicka. Och Oscar...ja han letade stenar :)


Oscar är kanonduktig på luftgevärsskytte...ja, inte lika duktig som Patricia...men nästan ;)


Och titta vad som finns att köpa i våran ICA-butik här i Hultsfred...LAMBI KIDS!

Jahaajaa...ingen lång-blogg idag...men en blogg i alla fall. Nu ska familjen gå bort till Jan-Inge och Yvonne för lite grillpartaj...och vi fick inte ta bilen sa Jan-Inge. Jaa, jag är ju en snäll flicka och gör precis som Jan-Inge säger...går...för det lär nog bli en hel del..SKÅL :)

Tjinge-linge-ling...tar med mig min kamera till grillpartyt ;)



Kommentarer
Postat av: dragi

man ser ingen ände när man väl renoverar hehe. här i swe har vi inget hus men nere i jugge. varje år gör man nåt på huset o de som jobbar e ju inte direkt snabba hantverkare,du kan tänka dig juggarna herregud hehe. som tur är så brukar mycket av arbetet göras precis innan vi åker ner (farmor är där o sköter den delen ehhe)...men de gånger vi varit där har jag velat sparka varende en typ ahha.

2010-05-15 @ 22:46:49
URL: http://dragi.blogg.se/
Postat av: cecce

Vilka handy.mans du har!!

Bra!

Låt dem jobba och sen tar du badrummet i besittning!

Rättvist och bra!



hoppas du får en trevlig kväll!



Kramar

2010-05-15 @ 22:50:26
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Two olsson sisters

Hoppas badrummet blir kanonfint^^ kan inte påstå att jag är så avundsjuk på röran, haha. Vi bytte kök här för cirka 4 månader sen... vilken mardröm med all röran:P men det blev jättefint^^//Emma.

2010-05-16 @ 07:37:56
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad spännande det ska bli att se slutresultatet! Din Patricia är precis som jag, doppade mig alltid i april/maj nere på Öland, faktiskt så sent som för 5 år sen när jag sist var där den tiden på året. Älskar att bada och älskar öland...

Hoppas ni får en härlig söndag! Kram Malin

2010-05-16 @ 09:38:55
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Ann-sofie

Var bara tvungen att gå in och se hur renoveringen fortskrider, och mycket händer ser jag :-). Hoppas ni fick en jättetrevlig grillkväll!!



Kram

Ann-sofie

2010-05-16 @ 15:06:48
URL: http://levaharonu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0