Fotboll och renovering!


Följde med William på fotbollsträningen. Och OJ! Va många nya killar födda 02 som har börjat. Så kul! Tror att dom var bortåt 17-18 stycken...och jag tror att det var...hmmm...7-8 stycken som hette William. Oj, oj, oj...William.S, William.G, William.Ö, William.A, William.P...och...öööh...2-3 stycken till som jag glömt bokstaven på. Tänk er killarna på en 7-manna match...där ALLA William är inne samtidigt. William, jobba hem...och whooom...sex stycken William nere och hjälper sin målvakt...William, jobba upp...och whooom...sex stycken William uppe i anfallet...Byte William...och alla sju (inklusive målisen) lämnar fotbollsplanen...hahaha...liiite häftigt eller hur..??
William på gång till fotbollsträningen.


Vilka underbara fotbollskillar och vilka kanonduktiga tränare!


William satsar och gör mååål!


Coola fotbollsgrabbar, Isak och William är nöjda efter träningen.


Ja och efter träningen var det bara att fortsätta raka vägen in badrummet. Duscha William i det ena badrummet för att sedan traska över till det andra badrummet och fortsätta med renoveringen.
Du har inte liiite för små arbetsbyxor William..??..och liiite för stora arbetsskor..??


Snällaste Mamii och Papii kom med byggmaterial åt oss! Tack så mycket Mamii och Pappi!
Nytt handfat, ny toalettstol, nytt kakel och klinkers i det nya badrummet! Nytt, nytt, nytt!


Och snällaste Jan-Inge kom med verktyg till oss! Behövligt! Tack så mycket Jan-Inge!
Och i morgon ska Jan-Inge, jag och Patrik använda verktygen...sååå PAX för grejen på mittenbilden...vad det nu än är...för det ser mest spännande ut och typ farligast...perfekt för mig :)



Och titta vad jag fick när jag köpte min bok...EN GODISPÅSE...hur perfekt som helst ju!

Tjinge-linge-ling...nu ska jag lägga mig och läsa...öööh...kan man smaska på godis i sängen..??


Kommentarer
Postat av: Malin

Söta William! Ja, din alltså, alla dom andra har jag ju ingen aning om hur dom ser ut ;-)! Kan tänka mig ren kaos på planen om alla skulle vara inne samtidigt. Trodde inte det var SÅ vanligt namn, vi som pratade om att döpa Benjamin till det...för vi tyckte det var fint och trodde att det var relativt få som hette det. Där fick vi :-)

Ha en underbar onsdag, kram Malin

2010-05-12 @ 07:28:27
URL: http://www.cannolisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0