Bilder på det nya badrummet!


Äntligen är badrummet helt klart. De sista delarna till duschväggen kom idag! Vilken tur, för i morgon har vi ju våran visning på huset. Hinner inte skriva så mycket idag, tyvärr. Men jag ville ändå dela med mig av det nya, äntligen-färdiga badrummet...
...och visst blev det snyggt..??

Nu ska jag fortsätta med städningen, har bara dammsugningen och torkning av golv kvar. Sedan blir det duschen och hopp i säng. För i morgon ska jag gå upp tidigt...jättetidigt. Ska baka gifflar som Felicias klass ska ha som pris i sitt lotteristånd som kommer att äga rum på Gågatan i Hultsfred. Så ta er till Gågatan i morgon mellan klockan ett och fem och köp en lott (eller köp gärna flera lotter). Vem vet, ni kanske vinner mina nybakade gifflar eller andra smaskiga hembakade kakor. Lycka till!

Och så vill jag ge alla mina bloggläsare lite rosor...ööh...hoppas det går bra att det är på bild ;)

Tjinge-linge-ling...i morgon är en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Skitsnyggt blev det!! Känns det inte lite konstigt att ni ska flytta nu när det är klart, att ni knappt hinner njuta??

Tänker på er idag och håller tummarna!

Kram Malin

2010-05-28 @ 08:34:14
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: dragi

det blev jättesnyggt. aså det påminner lite om vårat nya badrum nere i jugge,vi hade oxå kakel som går lite på tvären...dusch o toastol står likadant oxå hehe. Hur gick visningen av huset då?

2010-05-28 @ 22:26:29
URL: http://dragi.blogg.se/
Postat av: cecce

Hej!

Vilket fint badrum!!

Sååå duktiga ni varit.

Dessutom är det väl ditt???

Eller:-)



Lycka till med gifflarna!

Kramar

2010-05-28 @ 23:07:17
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0