Så härligt med sol!


Känner mig lite bättre idag. Ingen feber, men huvudvärk. Tog mig en dusch, behövligt. Härligt. Piggnade till lite grann. Sedan tog jag fram mina älskade conversskor och piggnade till ännu mer!
Jag menar solen gassar, det är vår i luften...time for converse!
Nu är det vår i luften! Nu är det convers på fötterna! Härligt!

Tog en promenad med Particia och Felicia. Vi tog oss ner till ICA och köpte en smörgåstårta som vi smaskade i oss till lunch. Gott! Gotteli-gott-gott! Och det var skönt att komma ut i friska luften! Huvudvärken släppte av en aning!
Så otroligt gott med ICA's smörgåstårta


Till smörgåstårtan serverades det cider och ananas

Edward och William hade innebandymatch i Högsby. Två matcher, två förluster...tyvärr.
Men William fick göra ett mål och det var han glad för. Fast han är dötjurig över förlusten, en riktigt dålig förlorare!
Edward tar det med en nypa salt, tråkigt att förlora, men vi tar dom nästa gång sa han. och då vart William ännu tjurigare för det var sista innebandymatch för säsongen, hoppas lördagspåsen får honom på bättre humör :)
William och Edward värmer upp innan match

Williams fotbollstränare, Martin och Pelle, var på plats i Högsby för att kolla innebandymatchen


Jaaa just de'! Flera har hört av sig och ville se min nya frissa framifrån. Det är inte någon större skillnad, men jag är inte den som är den...så här kommer den...
Felicia är fotografen

Nu ska familjen åka till Pauliström och fortsätta med köksrenoveringen. Syster-yster kommer också. Hon har fixat en pastasallad till middag, det ska bli gott. Jag tar med mig gifflar och nybakat bröd!
Ha en trevlig lördag!
Tjinge-linge-ling!


Kommentarer
Postat av: Lona

gött :D

2010-03-27 @ 15:58:05
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Giesela

Så snygg du är i håret :)

2010-03-27 @ 17:26:37
Postat av: Two olsson sisters

Snygga convers! Härligt, tecken på vår, haha. Trevlig lördag på dig!//Emma.

2010-03-27 @ 18:26:25
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0