R.I.P D.T!


En Pauliströmskille, som vi alla från Pauliström känner mer eller mindre, gick bort inatt. Endast 31 år ung! Så otroligt tragiskt. Så otroligt ledsamt. Mycket tårar! Jag finner inte ord för vad jag och mina Pauliströmsvänner känner just nu. Men jag vet att vi alla känner en stor sorg och vi tänker mycket på hans familj. Ikväll kommer många av oss att tända ett ljus för honom och lägga mycket kärlek i våra tankar till honom och hans familj!
REST IN PEACE DANIEL!
Har spelat lite spel med mina små kycklingar. Spelet sant eller falskt.
Muhammed är det vanligaste namnet, sant. Men William kunde inte tro det. Vägrade att tro det. Han känner ju ingen med det namnet. Hur kan då det namnet vara det vanligaste..??.. Han trodde att William var vanligast. Det finns ju tre William i hans klass. Tre stycken! Och inte en enda Muhammed. Så jag försökte förklara...att det är ett gammalt, religiöst namn. Jahaaa, okey då...vi är ju inte gamla i min klass, så vi heter unga namn...hahaha...aaah, lille Wille :)
Edward hade haft en super-duper-rolig dag med sin kompis Wictor. Busfabriken i Linköping var den busigaste fabriken i världen, i alla fall när jag och Wictor var där, sa Edward :)
Tack Cilla för allt ni har gjort idag! Edward var så nöjd och glad när han kom hem! Kram till er!
Och så fick jag ärligt "sno" detta kort på Facebook från Carina som också var med till Busfabriken. Tack Carina! Häftigt kort! Edward och Wictor är sååå iögonfallande :)
Nu ska jag gå och tända ett ljus för en vän som fick en alldeles för kort tid här på vår jord!
R.I.P D.T!
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0