William vet vart han är på väg…


…han ska till Barcelona! Så är det bara, det är redan bestämt…för han vet vad han vill min lille Wille och han tror på sig själv! Och jag säger det igen, som jag alltid har sagt…har man viljan kommer man långt, riktigt långt och om man dessutom tror på sig själv kommer man ännu längre!

 

William har viljan och han tror på sig själv.

 

Träning i köket…och jaa, fotbollar är tillåtna i alla rum hemma hos mig.

Saker som ”råkar” gå sönder (händer ju ibland) finns att köpa på IKEA.

 

 

Vem är världens bästa fotbollstränare..??

Trodde (hoppades) för ett ögonblick att han skulle svara…mamma ;)

 

Tjinge-linge-ling!

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/internationell/spanien/article6528776.ab


Kommentarer
Postat av: MILLAN

hahahahahahahahahaha fy fan va söööt min bror e !!!

2010-01-31 @ 00:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0