Oj, oj, oj…vill ha, vill ha, vill ha…


…dessa t-shirtar. Vill ha allihop, men ska välja ut typ tre…öööh…eller fyra…men inte fler än fem i alla fall…så bestämmer vi..öööh…jag menar…så bestämmer jag… Japp, det gör jag…högst fem…och lägst fyra…mmm, det låter fin-fint, rimligt…. Frågan är nu vilka jag ska välja… Åååh…det är svårt… Jag ska i alla fall ha Slash-t-shirten och Boss-t-shirten och 70-t-shirten…och Jackson-t-shirten…och Monroe -t-shirten…och…oj, oj…ett, två, tre, fyra, fem…shit…uppe i fem… Jahajaaa…hmmm…jaja…det får bli dom fem…neeeej, jag vill ha eller rättare sagt jag måste ha Che Geuvara-t-shirten också…den bara MÅSTE  jag ha…åååh…det får bli sex (t-shirt alltså)… Jajamensan, så får det bli…klubbat och klart…bara att trycka på knappen KÖP…Ett, tvååå, treeeee…pang…sålt till damen bakom skärmen :)

 

En skrattis…

Berra hade suttit som klistrad framför TV:n under hela Tipsextra och hans fru sa till honom:

-Du älskar mig inte som förr, jag tror faktiskt du älskar fotboll mer än du älskar mig.

-Ja kanske det, sa Berra, men jag älskar dig mer än ishockey och tennis ihop!

Hahahahaha...och jag, jag förstår Berra  :)

Jag älskar Kalmar FF, Manchester United, Barcelona och Inter…så Patrik har det inte lätt på sin 5:e plats… ;)

 

Bilder på vill-ha-t-shirt…




Kommentarer
Postat av: DRAGAN

NICE SHIRT I THINK SLASH SHIRT IS REALLY REALLY GOOD AND BOSS!!!HOPE I SEE U ONE DAY IN SLASH SHIRT...OR U CAN DRESS AND COME ON 24 JANUARY SO WE CAN WATCH GNR CONCERT!!U KNOW WHAT I THINK MARLYN SHIRT IS NOT BAD TO U KNOW WHY WHEN U PUT ON I WOUNDER WHERE ARE HER EYES SHOWING ?AHAHHA ON WHAT PART OF YOUR BUDY AHAHA

JUST TRYING TO BE FUNNY AHAHA ANY WHY NICE PIC AND GREAT BLOGG ..AS ALWAYS

ALL THE BEST

2010-01-05 @ 18:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0