Men hallå!!! Var är ni???


Idag ringde brorsan, Robert, till mig, på min mobil (min iPhone, och jag älskar den fortfarande och för alltid…mobilen alltså)

-Har du hört något från morsan och farsan..??

-Nää, har du..??

-Nooop, inget…

-Eller jooo förresten, dom skickade ett sms när dom hade kommit fram, typ för 10 dagar sedan.

Och det hade dom visst gjort till honom med…och till min syster också…och till min andra bror med…men inte ett pip sedan dess…inte till någon av oss…Herre Gud, har dom glömt oss..??..Kanske mitt skämt om att de ska passa sig för att bli balsamerade inte längre är ett skämt..??..Eller så stormtrivs dom och glömt bort både tid och rum och OSS…det viktigaste dom har, det mest dyrbaraste…jag menar….Hallå…MAMMAPAPPA…var är ni..??


Men vem vet, vi kanske får ett vykort snart…typ ett flyttkort….

 

…med texten…

Hej på er, vi stormtrivs och har bestämt oss för att flytta hit…

 

...skickar med ett kort på vår nya bostad och vårt husdjur (alltså kamelen, inte mannen)

 

…kan ni vara snälla och packa ner våra grejer…

 

…och sänd dom till M&L Music, Pyramidvägen 3, 678 00 Kamelstaden, Egypten. Ha det så bra och VI hör av oss när vi hinner, kan eller känner för det… (tolkar det som typ aldrig)

 

Ahh…jajaa…hoppas det finns datorer och internet i Egypten (ja, jag vet inte, har aldrig varit där)…och i så fall…hoppas, hoppas jag att Mamma eller Pappa klickar in på min blogg och läser detta…För dom kommer i så fall att fatta vinken att dom är saknade och ringer till någon av oss (hmm..givetvis mig)…så att någon av oss (jag då förstås) talar om för dom att det är dags att tänka på refrängen KOM HEM!!!

(inte bokstavligt talat mamma, så du behöver inte vara orolig för att du ska behöva sjunga…kom hem, vi börjar om igen, vi glömmer allt, där ute är de så kallt…kom hem…jag vet att du inte kan den låten)


Kommentarer
Postat av: patricia

Får vara med i spårlöst & hitta dom :O

2010-01-13 @ 22:37:20
URL: http://patriciiamusiic.bubbleroom.se
Postat av: Suzana

HAHAHAHAHAHA...Eller hur Patricia, och vi vill ju ha Hans Falén...eller hur..?? Hahahaa ;)

Kram!

2010-01-13 @ 22:45:31
URL: http://suzanamusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0