Jag vill ha…


TVÅ ”dubbla” våffeljärn NU…på en gång…BUMS…Jag har ju bara ett enkelt, gammalt, rangligt våffeljärn…och det tar en sådan jäkla tid att grädda våfflor till en hel armé… Men visst går det…om man har tålamod, vilket jag egentligen inte har, men var tvungen att skaffa mig ett (fick låna Edwards tålamod) inför våffeluppdraget! Ahh…jag bara måste (gud va mycket måsten jag har) köpa mig ett nytt järn…dubbeljärn…nytt-dubbelt-våffel-järn…ANNARS blir’e inga våfflor mer, så de så ;)

 

 

Våffelarmén anfaller

 

Och Felicia äter mycket glass med liiiiten våffla tycker Wictor ;)

 
Tjinge-linge-ling
…nu blir’e TV-soffan och David…öööh…jag menar TV-soffan och Let’s Dance :)


Kommentarer
Postat av: cecce

Hej!

Känner igen det där. Är det inte våfflor är det pannkakor. Till egna barn och grannskapets ungar:-)

Svettigt och tålamodsprövande.

Men vad gör man inte för sina kära barn?:-)



Hoppas du har en skön kväll i tv-soffan!

Kram

2010-01-15 @ 20:36:39
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Suzana

Hej Cecce!

Jomenvisst är det så, våfflor eller pannkakor...till tre eller tretton...hahaha :)

Men allt för barnen ;)



Ååå jag fick en härlig kväll i soffan, fast jag smäckte i mig alldeles FFÖRMYCKET godis...som vanligt ;)



Hoppas du också har haft en härlig kväll!

Kram

2010-01-16 @ 02:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0