Igår morse vaknade jag till Aerosmith…


…Edward hade vaknat först, gått på toaletten, borstat tänderna, hoppat in i matchstället (MAN U, så klart) dragit på Guitar Hero…och rockat på…HÖGT…Den mysigaste väckarklockan jag haft på länge…men den värsta Pernilla haft på länge…hahahaha…Hon ville sova längre, i tystnad…och jag menar…det kunde hon ju bara ta och glömma…Så Edward gjorde ett finemangs-jobb med att väcka familjen :)

Framåt kvällningen tog vi fram familjespelet Sverige, ett riktigt roligt spel där alla kan vara med, så där lite lagom lätt…eller öööh...jag menar…lite lagom svårt…och gissa vem som vann..??...Jajamensan, jag och William…The best family team ever…eller som resten av familjen kallar oss….värsta förlorarna ever…fast vi bryr oss inte…för vi förlorar ju aldrig…eller ja typ NÄSTAN aldrig…och skulle det inträffa att vi RÅKAR förlora, ja då måste någon ha fuskat…så är det bara ;)

Efter familjespelet bänkade vi oss framför TV:n och hejade på Barcelona…som *suck* förlorade mot Sevilla…Och förlusten var domarens fel…Ja, jag vet att det är dåligt och lågt att skylla på domaren, och jag brukar inte göra det…MEN HAN VAR KASS!!! URBLÅST!!!…Eller som Weronica skrev till mig…Vad har han för problem..??..Han måste ha bråkat med sin fru, om han nu har någon vill säga!!…Hahahaha…och jag håller med Weronica…något i den stilen måste det ju ha varit… Men jag tröstar mig med att Zlatan gjorde ett kanonfint mål…ja, egentligen gjorde han två, men domaren dömde bort det ena…

Kvällen avslutades med en kanonrolig film, Hangover…Herre gu’ så rolig film…En av de roligaste filmerna jag sett på länge, kanske den roligaste filmen jag överhuvudtaget sett…Om ni inte har sett den, SE DEN!!!…Jag skrattade konstant, hela tiden, rakt igenom…och på så sätt har jag förlängt MITT LIV med ett par år, bara så där :)

Nu ska familjen till pulkabacken…och…ööööh…jaaa, det lär blir pulkatävling…och jag känner mig liiite, liiite nervös inför tävlingen…men bara liiite…Kommer nog att förlänga många människors liv idag, då dom kommer att skratta åt mig i pulkabacken…men va fasiken…jag är generös… det bjuder jag på ;)

 

Familjens coola väckarklocka

  

Familjespel…

   

…och ja, vinnaren och förlorarna

  

SE DEN!! Betyg:  5 klackar av 5 möjliga!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt klart den roligaste filmen i år!

2010-01-11 @ 02:53:52
Postat av: Suzana

Eller hur..?? Jag skulle kunna se den igen...snart :)

2010-01-12 @ 01:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0