GOTTEGRIS…


…det är mitt andra namn…eller, nej…mitt första namn!! Gottegrisen-Suzana…ja så heter jag!

Har funderat på varför allt som är såååå onyttigt, är såååå gott…och jag har kommit fram till…absolut ingenting…vet inte varför jag tycker så, men jag vet en sak i alla fall…att jag har ätit alldeles för mycket godis idag…mår liksom nästa lite illa…vill inte ha mer godis, aldrig någonsin mer…(och någonsin i detta fallet är ett par timmar, på sin höjd!)

I morgon är jag med all sannolikhet på’t igen…godisskålen alltså…måste skärpa mig, måste ta tag i sockerbegäret, måste trappa ner på det rejält…måste, måste, måste…hur nu det ska gå till..??

 

Tjinge-linge-ling!!


Kommentarer
Postat av: Petra

Sv; Ja, jag tycker om att fotografera. :) Dock är jag helt nybörjare på det och kan inte så mycket, men jag tycker är väldigt roligt så jag lär mig väl med tiden. Jag fotar med en Nikon D60 och väldigt nöjd med den. :) Jag hoppas också att jag får allt på min önskelista, även om jag känner på att fallet inte är så. :P Men hoppas kan man alltid. :)

2010-01-16 @ 11:24:43
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0