Girls, Girls, Girls…


…I come home in the morning light…My mother says "When you gonna live your life right?" Oh mother dear…we're not the fortunate ones…
and girls…they wanna have fu-un…oh girls…just wanna have fun…

…och vi är ”girls” som “just wanna have fun”  jag, Pernilla, Patricia och givetvis Cyndi Lauper! Och ”fun” hade vi igår kväll när vi satt och klickade och lekte med våra iPhone. Jag har ju i och för sig haft min i ett par månader redan, men jag älskar den fortfarande…och Pernilla och Patricia fick sina egna iPhone (dom har varit och tafsat på min mobil…mot min vilja) som dom blev förälskade i direkt. Snacka om att dom var lyckliga…överlyckliga faktiskt…men vem hade inte varit det..?? Jag har!

 

Jag klickade hem ett mobilskal till Pernilla som hon valde ut…

 

 

…och så klickade jag hem ett mobilskal till Patricia som hon valde ut

 

 

…och givetvis klickade jag hem detta fina Swarovski-skalet till mig för endast 4 999 kronor…

 

…skojade bara lite här ovan…klart jag inte klickade hem ett skal för 4 999 riksdaler…även om det kliade i fingrarna och min hjärna skrek…VILL HA!!...VILL HA!!...men jag behärskade mig, hejdade mig, tog kontrollen liksom…för det fanns ju ett lågbudgetalternativ (som tur var för Patriks plånbok…skojar lite igen…så ni inte tror att jag är som Anna Anka) Det kanske inte glittrar och gnistrar lika mycket som Swarovski kristallerna gör, men vad gör det…jag kan ju gnistra som Swarovski kristallerna och mobilen får glittra lågbudget…för tillsammans blir’e gnister och glitter ;)

299 kronors glitter skal…jomenvisst, första, andra, tredje…taget !

 

Släng-puss av döttrarna…som jag lyckades fånga upp :)

 

 Tjinge-linge-ling…nu blir’e ring, ring, ring


Kommentarer
Postat av: Millan

hahahaha jag trodde du menade allvar först med de där skalet för 5000 SPÄNN ;O du är galen mamma men din blogg är bara för rolig. Skrattar alltid, och som du alltid säger:

Ett gott skratt förlänger livet. Och du har förlängt mitt med fleeeeeera år :D

Puss millan <3

2010-01-20 @ 12:52:35
Postat av: Patricia

Mitt skal är jätte fint :D & är jätte glad över mobilen. tack mamii<3

2010-01-20 @ 13:02:38
URL: http://patriciiamusiic.blogg.se/
Postat av: Daniel Lyckman

Hej Sussie!

Jag skrev här tidigare i dag, men nu är det borta. har du tagit bort det?

2010-01-20 @ 19:14:22
Postat av: Hej!

2010-01-20 @ 19:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0