Fem minuter innan det nya året tickade in…


… ringde jag upp min mamma på hennes mobil för att önska Gott Nytt År och… hmm… jaaa, ge dom lite dåligt samvete för att dom bara drar iväg till Egypten utan att ta med sig MIG… bara lämna mig här i kylan… i det kalla landet… Det gick flera signaler… och tillslut… Haaaaallo??...HEJ MAMMA!!...Det är jag… din bästaste dotter!!…Öööh… Sussie??.. RÄTT MAMMA!!…de e jag, Sussie!!...Vad gör ni..??... Öööö… vi sover… VAAAA???…Skojar du..??... Nää, vi sover, vi ska ju upp klockan fyra, ska ju till incheckningen, planet går halv sju… AAAHAAA…OCH..??..Det är ju nyårsafton…du behöver ju inte ens gå och lägga dig…du kan ju festa till det och gå direkt till incheckningen, glad i mössan, jag menar, du behöver ju inte ens ta bilen…ni är ju redan på Arlandas hotell…och sen behöver ni bara sätta er på era platser i planet och sova bort resan …ni behöver ju liksom INTE vara pigga i PLANET…ni kommer ju inte gå miste om något uppe bland molnen precis, herre gu’ mamma… Ja, men vi vill inte va trötta på resan… Ööööhhh…näähäää…men sov du, sov bort början på det nya året…gör det… Mmm…god natt… VAAA..??..Nej, nej…Gott Nytt År Mamma, inte god natt…och ha en riktigt trevlig och utvilad resa till Egypten…tänk inte på mig…nej, nej, för allt i världen, gör inte det… hahaha… Jag hoppas verkligen mina föräldrar får en trevlig och härlig semester i varma Egypten. Jag hoppas också dom hinner vila sina gamla kroppar och knoppar, så att dom orkar hålla sig vakna nästa nyårsafton… hahaha :)

 

Nu ska jag ta och bulla upp med godis, chips, läsk, öl och Aquatini…för snart kommer mina döttrar hem från Kalmar…och då ska vi ha Sing-Star-tunering och sedan ska vi ta en paus och titta på Barcelona och Zlatan för att sedan fortsätta natten lång med att sjunga…och imorgon kommer jag nog vara hes, fast va gör det…man behöver inte använda rösten för att göra sig hörd nu för tiden :)

Ha en riktigt trevlig lördagskväll, det ska jag ha… Tjingeling

 

Mera bilder från nyårsfesten…

  
  
  
  
  
  
  
  


Kommentarer
Postat av: Camilla E Lindström

Hej hej,



Snubblade in på din blogg för första gången idag.



Lär återkomma!



Hoppas att våra väger möts via våra bloggar under 20HUNDRA10.



Må så gott och god fortsättning



Mvh Camilla, En mammas dagbok

2010-01-02 @ 19:02:44
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Sussie

Hej, hej på dig med Camilla!

Tack så jättemycket!

Och detsamma till dig!

Nu ska jag ta mig en tripp till din blogg och jag håller med dig, hoppas våra vägar möts via våra bloggar!!

Kram

2010-01-02 @ 19:12:51
Postat av: Suzana

Hej Camilla, och tack så jättemycket! Du är så välkommen.

God fortsättning på det nya året!

Kramar

PS. ska ta mig en tripp till din bloggvärld nu :)

2010-01-02 @ 19:23:19
Postat av: Amela

Alla är så söta och fina....men sötast är min michelingubbe Liam..och hans mamma! =)

2010-01-02 @ 22:17:31
Postat av: Suzana

Tack Amela sötis, du va saknad :) Jag håller med dig, Liam är sååå söt!! Han gick omkring med min väska..hihihi, gullungen och jag pussade honom typ miljoner gånger :) Kram till dig Amela :)

2010-01-03 @ 02:06:25
Postat av: Liam med mamma!!!

tack ni e för söta!!! älskar er!!!

2010-01-03 @ 20:19:05
Postat av: Suzana

Sötis Emina :)

2010-01-04 @ 00:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0